Nike представи смела реклама, в която китайският футбол доминира света


Китай не се квалифицира за участие в Световното първенство по футбол тази година, но спортният бранд Nike смята, че бъдещето й принадлежи, а също и глобалният футбол - защо не...

Компанията представи смела реклама, в която действието се развива в бъдещето и китайският национален отбор по футбол доминира този спорт в света. 

Рекламата е дело на агенция Wieden & Kennedy Шанхай, предава изданието AdAge. Тя показва футуристична картина на живота през 2033 г., когато Китай има мощен отбор, Англия е опустошена и трие сълзите си с кърпички, произведени в Китай, на което китайските работници се смеят, а "Манчестър сити" подписва договори, за да привлича още повече китайски играчи.

Има и препратка към развитието на женския футбол. После рекламата се връща в днешния ден, показвайки млади играчи в Китай да тренират на квартални терени. От компанията са наели реални тийнейджъри, които обичат да ритат из Пекин, Шанхай и Гуанчжоу, за да участват в кадрите. 

Nike посочва, че целта на рекламата е да вдъхнови младото поколение в страната да се бори в бъдеще за една възможна китайска купа от Мондиал. 

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна, колкото сега
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven