Nike представи смела реклама, в която китайският футбол доминира света
Китай не се квалифицира за участие в Световното първенство по футбол тази година, но спортният бранд Nike смята, че бъдещето й принадлежи, а също и глобалният футбол - защо не...
Компанията представи смела реклама, в която действието се развива в бъдещето и китайският национален отбор по футбол доминира този спорт в света.
Рекламата е дело на агенция Wieden & Kennedy Шанхай, предава изданието AdAge. Тя показва футуристична картина на живота през 2033 г., когато Китай има мощен отбор, Англия е опустошена и трие сълзите си с кърпички, произведени в Китай, на което китайските работници се смеят, а "Манчестър сити" подписва договори, за да привлича още повече китайски играчи.
Има и препратка към развитието на женския футбол. После рекламата се връща в днешния ден, показвайки млади играчи в Китай да тренират на квартални терени. От компанията са наели реални тийнейджъри, които обичат да ритат из Пекин, Шанхай и Гуанчжоу, за да участват в кадрите.
Nike посочва, че целта на рекламата е да вдъхнови младото поколение в страната да се бори в бъдеще за една възможна китайска купа от Мондиал.
Ето и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.