Nike представи смела реклама, в която китайският футбол доминира света

Китай не се квалифицира за участие в Световното първенство по футбол тази година, но спортният бранд Nike смята, че бъдещето й принадлежи, а също и глобалният футбол - защо не...

Компанията представи смела реклама, в която действието се развива в бъдещето и китайският национален отбор по футбол доминира този спорт в света. 

Рекламата е дело на агенция Wieden & Kennedy Шанхай, предава изданието AdAge. Тя показва футуристична картина на живота през 2033 г., когато Китай има мощен отбор, Англия е опустошена и трие сълзите си с кърпички, произведени в Китай, на което китайските работници се смеят, а "Манчестър сити" подписва договори, за да привлича още повече китайски играчи.

Има и препратка към развитието на женския футбол. После рекламата се връща в днешния ден, показвайки млади играчи в Китай да тренират на квартални терени. От компанията са наели реални тийнейджъри, които обичат да ритат из Пекин, Шанхай и Гуанчжоу, за да участват в кадрите. 

Nike посочва, че целта на рекламата е да вдъхнови младото поколение в страната да се бори в бъдеще за една възможна китайска купа от Мондиал. 

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Краят на войната трябва да бъде справедлив и съм благодарен на всички, които сега са с Украйна
Урсула фон дер Лайен: ЕС е готов да мобилизира 3 млрд. евро за един „демократичен“ Беларус
Радев: Правителството на Пеевски и Борисов се готви да разпродава държавни имоти
Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Великобритания, Австралия и Канада с призив Беларус да прекрати репресиите и нарушенията на правата на човека
Проучване сочи, че повечето германци са недоволни от правителството
Цените на основни хранителни продукти, плодове и зеленчуци на борсите у нас продължават да растат
90-секундното правило за справяне със силните емоции