Норвежката реклама, която събра 120 млн. прегледа за седмица
„Кутията за обяд“ - така се казва тази стопляща сърцето, простичка реклама от Норвегия, която тихо и между другото успя само за седмица да събере почти 120 млн. прегледа във Facebook, както и милиони споделяния.
Видеото е дело на агенция Kitchen в Осло - съвместна творческа група на Leo Burnett и Publicis в Норвегия - и е изработено за Норвежката държавна дирекция за деца, младежи и семейни въпроси, с цел да насърчи приема на самотни деца от приемни семейства.
Клипът разказва за момче в училище, чиято кутия за обяд е празна. То излиза от класната стая и когато се връща, с изненада открива, че тя е пълна - оглежда се и разбира, че вътре са събрани неща за хапване, сложени от различните му съученици.
Рекламата цели да припомни силата на общността и задружието.
"Прекрасна и ефективна работа на екипа на Kitchen", посочва изданието за маркетинг Adweek.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.