Норвежката реклама, която събра 120 млн. прегледа за седмица


„Кутията за обяд“ - така се казва тази стопляща сърцето, простичка реклама от Норвегия, която тихо и между другото успя само за седмица да събере почти 120 млн. прегледа във Facebook, както и милиони споделяния. 

Видеото е дело на агенция Kitchen в Осло - съвместна творческа група на Leo Burnett и Publicis в Норвегия - и е изработено за Норвежката държавна дирекция за деца, младежи и семейни въпроси, с цел да насърчи приема на самотни деца от приемни семейства.  

Клипът разказва за момче в училище, чиято кутия за обяд е празна. То излиза от класната стая и когато се връща, с изненада открива, че тя е пълна - оглежда се и разбира, че вътре са събрани неща за хапване, сложени от различните му съученици. 

Рекламата цели да припомни силата на общността и задружието. 

"Прекрасна и ефективна работа на екипа на Kitchen", посочва изданието за маркетинг Adweek. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт