Old Spice завъртя абсурдна реклама по време на наградите "Грами"

Procter & Gamble (P&G) организира странна рекламна акция за мъжкия бранд козметични продукти Old Spice и успя да привлече вниманието, по време на снощното излъчване в САЩ на наградите "Грами".Old Spice показа странна реклама изцяло на френски език, която остана недостъпна и неразбираема за по-голямата част от американската публика - нямаше субтитри.

Маркетингови наблюдатели се заинтригуваха и потърсиха рекламата в YouTube, където я намериха със субтитри на английски език. След като я гледаха, те останаха дори още по-озадачени - от непохватността и абсурдността в сюжета й. 

Но това е бил търсен ефект. Изданието за маркетинг Adweek се свърза с представители на компанията, които обясниха, че рекламата не е била случайна в този й вид. От агенцията автор на кампанията Wieden + Kennedy обясняват, че това смело решение да се излъчи реклама от 60 секунди в много скъпо телевизионно време, която ще остане неразбрана за голямата публика, е било специална акция, която да създаде много любопитство и коментари в социалните мрежи. Не е било случайно, че в рекламата през цялото време се повратя името на бранда "Old Spice". 

"Почувствахме, че това е правилното време да направим нещо смело и различно", коментира Джанин Милетич, бранд директор на P&G. Рекламата е била на френски, защото "пародира превзетите френски реклами на парфюми и козметика". Ето я и нея. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ