P&G представя кампания против расовите стереотипи

Родителите на тъмнокожи деца в САЩ от години провеждат чувствителни разговори, с които обясняват на синовете и дъщерите си, че заради расови предразсъдъци те получават неравно отношение. Това е трудната за приемане от мнозина, които не могат да се поставят на мястото на тези хора, реалност, посочва нова кампания в страната на гиганта P&G. 

От компанията пресъздават няколко такива разговори във въздействащ рекламен клип, озаглавен "My Black is Beautiful". P&G работи по спота с агенция BBDO и консултантската фирма по въпросите на малцинствата в Щатите Egami Consulting Group. 

"Добрата реклама отваря сърцата и променя умовете, но не е задължително тя да спира дотук. Ние вярваме, че страхотната реклама може да вдъхнови истинска, продължителна промяна. Това е стремежът зад "The Talk", коментира в изявление директорът глобални корпоративни комуникации на P&G Деймън Джоунс. 

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ