P&G представя кампания против расовите стереотипи

Родителите на тъмнокожи деца в САЩ от години провеждат чувствителни разговори, с които обясняват на синовете и дъщерите си, че заради расови предразсъдъци те получават неравно отношение. Това е трудната за приемане от мнозина, които не могат да се поставят на мястото на тези хора, реалност, посочва нова кампания в страната на гиганта P&G. 

От компанията пресъздават няколко такива разговори във въздействащ рекламен клип, озаглавен "My Black is Beautiful". P&G работи по спота с агенция BBDO и консултантската фирма по въпросите на малцинствата в Щатите Egami Consulting Group. 

"Добрата реклама отваря сърцата и променя умовете, но не е задължително тя да спира дотук. Ние вярваме, че страхотната реклама може да вдъхнови истинска, продължителна промяна. Това е стремежът зад "The Talk", коментира в изявление директорът глобални корпоративни комуникации на P&G Деймън Джоунс. 

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези