Победителите в BAAwards 2019!

Победителите в BAAwards 2019!

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви победителите в 6-ото издание на BAAwards 2019. Тази година в надпреварата се включиха рекордните 67 кампании на рекламодатели, комуникационни агенции и студенти. На 24 октомври, по време на официална церемония в „Рейнбоу Плаза“, бяха представени наградените участници. Те получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга.

Заявките в конкурсите за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, се оценяваха от три съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата: представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение, както и университетски преподаватели.

„Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноу-хауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни.“, сподели Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Съдийските състави определиха следните победители в отделните конкурси и категории на BAAwards2019:

Рекламодатели:

Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Върнете си съня, за който мечтаете - Санофи България

Сребърна награда:

Българско пиво по британска рецепта - Загорка IPA

Категория: „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Свежите супергерои - Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд

Сребърна награда:

Само мажеш и печеш - БЕЛЛА България

Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Геритамин – доказана формула за красота - Актавис ЕАД

Сребърна награда:

Dove търси историите на истинската красота - Юниливър 

Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA

Сребърна награда:

Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe 

 

Комуникационни агенции:

Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION

Сребърна награда:

А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

Категория „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

Сребърна награда:

The Great Swap – агенция Маккан София ООД

Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

Сребърна награда:

Иди, учи и се върни – агенция Маккан София ООД

Студентските отбори разработваха проекти на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.

Златна награда:

Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

Сребърна награда:

Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ