"Пристрастена към него" - нова рекламна кампания от Huawei
Компанията Huawei стартира нова реклама под хаштага #AddictedToYou, с която цели да привлече най-младата публика от потребители на смартфони.
Основната цел е да се насочи вниманието към ролята на смартфона в сложния свят на днешните комуникации.
#AddictedToYou се организира по повод Свети Валентин в Централна и Източна Европа, както и в Скандинавския регион, посочва съобщение.
Huawei е направила проучване в 12 държави от региона, сред които и България. Целта на проучването е била да разбере как хората използват смартфоните си, когато изразяват чувствата си, както и какво по време и важност място в живота им заемат тези устройства.
Проучването е било озаглавено "Smart(phones) Relationships" и е проведено от агенцията IPSOS в Австрия, България, Хърватка, Чехия, Дания, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словения и Турция. Голям брой от отговорилите в него казват, че носят телефоните си навсякъде, включително в спалнята и тоалетната. В същото време мнозинството се съгласява, че близките ни хора са много по-важни от технологиите.
Тази кампания е продължение на коледната кампания #BePresent на Huawei от 2016 г., която насърчаваше хората да оставят телефоните настрана и да бъдат с приятелите и семействата си.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.