Бранд стратегиите на Райън Рейнолдс

Холивудският актьор Райън Рейнолдс знае как да се възползва от популярността си – средствата от ролите си в киното инвестира в придобиването на брандове, чието рекламно лице е самият той.

След като в края на миналия ноември си купи дял в интернет доставчика Mint Mobile, Рейнолдс създаде първата реклама за компанията от дома си, защото по негови думи пандемията от коронавируса е възпрепятствала снимките на предварително замисления от екипа му спот.

Така в кратка поредица от PowerPoint слайдове актьорът увлекателно и забавно разказва за бранда и плановете си за бъдещето на бизнеса, които включват похвала от майка му.

През 2018-а той дебютира и в рекламите на притежавания от него Aviation Gin, а в края на март съобщи, че 30% от онлайн продажбите на алкохолната напитка ще бъдат дарени на Гилдията на барманите в САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Русия и Украйна се споразумяха за размяна на пленници и изтъкнаха "различията" в позициите си
Президентът наложи вето върху промените в Закона за здравното осигуряване
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
България повторно подаде второ искане за плащане по Плана за възстановяване
Байдън е продал правата за публикуване на мемоарите си за 10 милиона долара
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4
За леките автомобили вече ще има и еднодневни винетки