Бранд стратегиите на Райън Рейнолдс


Холивудският актьор Райън Рейнолдс знае как да се възползва от популярността си – средствата от ролите си в киното инвестира в придобиването на брандове, чието рекламно лице е самият той.

След като в края на миналия ноември си купи дял в интернет доставчика Mint Mobile, Рейнолдс създаде първата реклама за компанията от дома си, защото по негови думи пандемията от коронавируса е възпрепятствала снимките на предварително замисления от екипа му спот.

Така в кратка поредица от PowerPoint слайдове актьорът увлекателно и забавно разказва за бранда и плановете си за бъдещето на бизнеса, които включват похвала от майка му.

През 2018-а той дебютира и в рекламите на притежавания от него Aviation Gin, а в края на март съобщи, че 30% от онлайн продажбите на алкохолната напитка ще бъдат дарени на Гилдията на барманите в САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика
Boeing иска отмяна на правилата за емисии, за да продаде още 35 товарни самолета 777F
КЗП състави над 30 акта за нарушения за необосновано повишаване на цените