Бранд стратегиите на Райън Рейнолдс

Холивудският актьор Райън Рейнолдс знае как да се възползва от популярността си – средствата от ролите си в киното инвестира в придобиването на брандове, чието рекламно лице е самият той.

След като в края на миналия ноември си купи дял в интернет доставчика Mint Mobile, Рейнолдс създаде първата реклама за компанията от дома си, защото по негови думи пандемията от коронавируса е възпрепятствала снимките на предварително замисления от екипа му спот.

Така в кратка поредица от PowerPoint слайдове актьорът увлекателно и забавно разказва за бранда и плановете си за бъдещето на бизнеса, които включват похвала от майка му.

През 2018-а той дебютира и в рекламите на притежавания от него Aviation Gin, а в края на март съобщи, че 30% от онлайн продажбите на алкохолната напитка ще бъдат дарени на Гилдията на барманите в САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Неизвестно за известните: Пастир на кози става символ на лукса и измисля прочутата фраза „Клиентът винаги е прав“
Най-голямата компания за фотоволтаични централи в България консолидира финансовите си отчети по нов начин
Байдън, Камала Харис и Антъни Блинкен са лишени от достъп до секретна информация
Най-ценният шпионин и двоен агент на Запада Олег Гордиевски почина в дома си във Великобритания
Правилото на шахматиста
Нова концепция: Zara отваря магазин в китайски град с кафене и студио за създаване на съдържание
Цитат на деня
Силата на брандирането: Ръководство за стартъпи