Целият бюджет, само в 5 секунди

Целият бюджет, само в 5 секунди

За системна грешка помислиха рекламата на Reddit зрителите на „Супербоул“ тази година. Платформата финансира 5-секунден спот и обяви, че е инвестирала в него всичките си средства от маркетинг бюджета.

„Уау, това всъщност проработи. Ако четеш това, това означава, че нашите залози са се изплатили“, се казва в дългия текст на рекламата, излъчен по време на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ, известен с това, че предлага едни от най-скъпите слотове за реклама в света заради високата гледаемост.

[[{"fid":"368678","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":762,"width":1284,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Кадър: YouTube/CNBC

Промотирането на Reddit идва на фона на нарастващата популярност на страницата в платформата на име WallStreetBets, в която през последните седмици индивидуални инвеститори координират усилията си, за да „ударят“ акции на определени компании и да издуят цените им.

По думите на главния маркетинг директор Рокси Йънг промотирането на Reddit на „Супербоул“ не било част от предварително заложения маркетинг план, предаде CNN.

„Бяхме толкова вдъхновени от силата на нашите общности през последните седмици“, разказва тя. Рекламата е подготвена само за няколко дни в сътрудничество с агенцията R/GA.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ