С реклама против тероризма - видеото, което става хит в Близкия Изток

3-минутна реклама на телеком против тероризма, с послания за борба с него чрез мир, любов и песен, стана "вирусен хит" в Близкия Изток и има над 3 млн. прегледа в YouTube за последните 5 дни, съобщава Adweek. 

Кадрите показват актьори като пострадали и оживели жертви на бомбени атаки, които пеят на мъж, готвещ се да извърши терористично нападение. Компанията - Zain, стъпва върху проблема с тероризма в този регион на света, за да разпространи социално съобщение, да се популяризира и да изтъкне своята мирна визия за ролята на исляма в предотвратяването на насилствен екстремизъм.  

Видеото се излъчва в телевизионен ефир по време на един от най-големите мюсюлмански празници Рамадана. То включва хора от различни националности, които призовават атентатора, който има поставени самоделни експлозиви на пояса, да не извършва атаката, обръщайки се към вярата му, чувството му за срам и чрез деликатен прочит какво в действителност означава да си мюсюлманин. 

В клипа участва Хюсеин ал Ясми - поп певец от ОАЕ, който пее "Покланяй се на Бога си с любов, не с терор". Виждат се и кадри от места на реални терористични атаки - експлозията в Карада, Ирак, през 2016 г. Актьорите влизат в различни роли - баща, изгубил сина си при атентат в Багдад, булка, оцеляла на сватбата си при бомбената аката през 2005 г. в Йордания. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Обединение или предателство: Събират ли се двете ДПС-та?
Путин призовава за „задушаване“ на западни компании, които все още работят в Русия
От брутна до нетна заплата: Реалната картина на възнагражденията в Европа
Диамантите са вечни? Митата на Тръмп поставят това под въпрос
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 26 май до 1 юни
Празните коридори на здравната система: Причини, последици и възможни решения
Бизнесът на европейските отбранителни компании процъфтява, но работници липсват
Човешкият ресурс в здравеопазването: Системно предизвикателство с критичен мащаб