Рекламният герой, който обожава колата си
Рекламният герой, който обожава колата си
Реклама
Обновена 17:00ч., 31.07.2017
Запознайте се с Пол! Този рекламен филм е за него и по-специалното в Пол е, че той е "автомобилочувствителен".
Познавате такива мъже. Те изключително много са привързани към колите си. Може да се каже дори, че Пол има... синдром OCCOS (Overly Cautious Car Owner Syndrome) - шегуват ie от Ford. Рекламното видео е на компанията и се заиграва с искрената обич и вълнението, които мнозина сред собствениците изпитват към колите си. "Животът с тази привързаност е направил дните на Пол малко сложни, но... предимно за хората около него", продължават с намигване от Ford.
Рекламната кампания е на криейтив агенция Mindshare Denmark. Тя накара много зрители да се усмихнат.
Вижте!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Гърция започва голяма първомайска транспортна стачка
Свят |
Обновена 12:50ч., 30.04.2024
Лена Бориславова: Истината ще излезе в съдебна зала
Политика |
Обновена 12:45ч., 30.04.2024
Кристалина Георгиева предупреди за риск за нововъзникващите пазари от високите лихви в САЩ
Финанси |
Обновена 12:35ч., 30.04.2024
Нулевата ДДС ставка за хляба остава до края на годината
Икономика |
Обновена 12:20ч., 30.04.2024
Китайският бизнес използва селски банки за разплащания с Русия заради санкциите на САЩ
Финанси |
Обновена 12:05ч., 30.04.2024
С входната такса на Венеция, светът достига критичната точка за свръхтуризъм
Икономика |
Обновена 19:25ч., 29.04.2024
Думите, с които губите внимание
Техники за успех |
Обновена 00:13ч., 21.04.2024
В борба с отлагането
Техники за успех |
Обновена 00:16ч., 30.04.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 30.04.2024
Чатботове или виртуални асистенти – кое е по-добре?
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 30.04.2024
Зеленски: Русия се възползва от бавните доставки на оръжия
Свят |
Обновена 08:30ч., 30.04.2024
На днешната дата, 30 април. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 30.04.2024
Денят в цифри
България |
Обновена 19:10ч., 29.04.2024
Коментари
Няма въведени кометари.