Рекламният герой, който обожава колата си

Рекламният герой, който обожава колата си

Запознайте се с Пол! Този рекламен филм е за него и по-специалното в Пол е, че той е "автомобилочувствителен".

Познавате такива мъже. Те изключително много са привързани към колите си. Може да се каже дори, че Пол има... синдром OCCOS (Overly Cautious Car Owner Syndrome) - шегуват ie от Ford. Рекламното видео е на компанията и се заиграва с искрената обич и вълнението, които мнозина сред собствениците изпитват към колите си. "Животът с тази привързаност е направил дните на Пол малко сложни, но... предимно за хората около него", продължават с намигване от Ford.

Рекламната кампания е на криейтив агенция Mindshare Denmark. Тя накара много зрители да се усмихнат. 

Вижте!

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Наводнението в Елените взе три жертви, областната управа на Бургас помоли армията за помощ (ВИДЕО)
Бедствено положение в община Трън
„Топлофикация София“ започва поетапно пускане на парното
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
Премиерът на Полша нарече продължаващите руски провокации "нов вид война"
Придобиването на EA за 55 млрд. долара е „голяма победа“ за инвеститорите, но поражда несигурност за геймърите
Времето: Валежите от дъжд и сняг продължават
Учени откриват маркери на заболявания в клетките с помощта на AI