Рекламният герой, който обожава колата си
Запознайте се с Пол! Този рекламен филм е за него и по-специалното в Пол е, че той е "автомобилочувствителен".
Познавате такива мъже. Те изключително много са привързани към колите си. Може да се каже дори, че Пол има... синдром OCCOS (Overly Cautious Car Owner Syndrome) - шегуват ie от Ford. Рекламното видео е на компанията и се заиграва с искрената обич и вълнението, които мнозина сред собствениците изпитват към колите си. "Животът с тази привързаност е направил дните на Пол малко сложни, но... предимно за хората около него", продължават с намигване от Ford.
Рекламната кампания е на криейтив агенция Mindshare Denmark. Тя накара много зрители да се усмихнат.
Вижте!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.