Рекламният герой, който обожава колата си

Рекламният герой, който обожава колата си

Запознайте се с Пол! Този рекламен филм е за него и по-специалното в Пол е, че той е "автомобилочувствителен".

Познавате такива мъже. Те изключително много са привързани към колите си. Може да се каже дори, че Пол има... синдром OCCOS (Overly Cautious Car Owner Syndrome) - шегуват ie от Ford. Рекламното видео е на компанията и се заиграва с искрената обич и вълнението, които мнозина сред собствениците изпитват към колите си. "Животът с тази привързаност е направил дните на Пол малко сложни, но... предимно за хората около него", продължават с намигване от Ford.

Рекламната кампания е на криейтив агенция Mindshare Denmark. Тя накара много зрители да се усмихнат. 

Вижте!

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Разузнаването на Южна Корея успя да измери пулса на лидера на Севера Ким Чен Ун
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?