Robinhood се показа на „Супербоул“


„Всички сме инвеститори“ – така е озаглавена рекламата, с която Robinhood реши да промотира бизнеса си на „Супербоул“ тази година.

Приложението за финансови услуги, което подхрани манията около акциите на GameStop и се озова в тежка репутационна криза, показа 30-секунден клип по време на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ в миналата неделя.

В него се подчертават усилията на Robinhood да направи инвестирането в ценни книжа ежедневно действие, равностойно на това човек да разходи кучето си, да закуси или да потанцува.

Излъчването на видеото е струвало около 5.5 млн. долара, а на този фон седмици по-рано компанията потърси спешни инвестиции от инвеститорите си на обща стойност над 3 млрд. долара, в опит да удържи на напрежението.

Същевременно обаче голяма част от потребителите едва ли искат да чуват за Robinhood в момента, след като платформата реши временно да блокира покупките на акции на GameStop и други компании. Ограничаването на сделките доведе до подаването на съдебен иск от клиенти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи