Robinhood се показа на „Супербоул“


„Всички сме инвеститори“ – така е озаглавена рекламата, с която Robinhood реши да промотира бизнеса си на „Супербоул“ тази година.

Приложението за финансови услуги, което подхрани манията около акциите на GameStop и се озова в тежка репутационна криза, показа 30-секунден клип по време на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ в миналата неделя.

В него се подчертават усилията на Robinhood да направи инвестирането в ценни книжа ежедневно действие, равностойно на това човек да разходи кучето си, да закуси или да потанцува.

Излъчването на видеото е струвало около 5.5 млн. долара, а на този фон седмици по-рано компанията потърси спешни инвестиции от инвеститорите си на обща стойност над 3 млрд. долара, в опит да удържи на напрежението.

Същевременно обаче голяма част от потребителите едва ли искат да чуват за Robinhood в момента, след като платформата реши временно да блокира покупките на акции на GameStop и други компании. Ограничаването на сделките доведе до подаването на съдебен иск от клиенти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия