С реклама Uber благодари на всички, които не използват услугите му


Брандът за споделено пътуване Uber създаде рекламна кампания, за да благодари на всички, които не ползват услугите му по време на пандемията.

Видеото, създадено от агенция Wieden + Kennedy и продуцентската къща Prettybird, показва редица активности, които хората по света са принудени да извършват вкъщи заради извънредното положение. Накрая то завършва с емоционалното послание „Останете вкъщи заради онези, които не могат. Благодарим ви, че не пътувате с Uber“.

„Получихме микс от снимки, показващи как хората се адаптират, живеят и се дистанцират със семействата си. Бяхме изумени от интимността, креативността и човечността, които се случват в домовете в тези луди времена“, сподели за изданието Muse главният творчески директор на W+K, Сара Филипс.

Кампанията включва и няколко криейтива, разпространени в официалните профили на Uber в социалните мрежи, сред които и този.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Uber (@uber) on

 

Освен това, по-рано от компанията съобщиха, че ще подкрепят здравните работници, като им осигурят безплатен транспорт, доставка на храна, включително и безплатна такава.

За всички шофьори бяха осигурени маски, а на тези от тях, които се разболеят от COVID-19 или им е препоръчано от медицинско лице да се самоизолират, се осигурява 14-дневна финансова помощ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Коледните бонуси в Словения стават задължителни
​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
ЕЦБ отново запази лихвите без промяна