"Тънък лед" - новата олимпийска реклама на Toyota


Американската състезателка по фигурно пързаляне Ашли Уагнър е звездата в нова реклама на Toyota за Олимпийските игри в Пьонгчанг, които започват днес.

Въпреки че не участва в Олимпиадата, Уагнър красиво илюстрира битката й на спортист, при която се налага да се изправи на крака след тежка загуба. 

Рекламата е първата от седем реклами, които Toyota ще завърти по време на Зимните олимпийски игри. Тя е озаглавена "Тънък лед" и показва как състезателката пада под повърхността на леда в езеро, а после е над нея. Тя танцува върху заледеното езеро на фона на снежни планини и Луната. 

Носителката на сребърен медал от световното първенство през 2016 г. и бронзова медалистка от Сочи 2014 ще пропусне Олимпийските игри в Пьонгчанг. 26-годишната американка, която е трикратна национална шампионка, остана на четвърто място в първенството, а на Олимпиадата може да стартират само три представителки на САЩ, посочиха спортните медии.

Седемте нови реклами на Toyota следват три нови други реклами, които брандът завъртя по време на футболния финал в САЩ Супербоул. Saatchi & Saatchi и Dentsu работиха по целия криейтив на компанията за Супербоул и Олимпиадата, посочва изданието за маркетинг Adweek. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“