"Тънък лед" - новата олимпийска реклама на Toyota


Американската състезателка по фигурно пързаляне Ашли Уагнър е звездата в нова реклама на Toyota за Олимпийските игри в Пьонгчанг, които започват днес.

Въпреки че не участва в Олимпиадата, Уагнър красиво илюстрира битката й на спортист, при която се налага да се изправи на крака след тежка загуба. 

Рекламата е първата от седем реклами, които Toyota ще завърти по време на Зимните олимпийски игри. Тя е озаглавена "Тънък лед" и показва как състезателката пада под повърхността на леда в езеро, а после е над нея. Тя танцува върху заледеното езеро на фона на снежни планини и Луната. 

Носителката на сребърен медал от световното първенство през 2016 г. и бронзова медалистка от Сочи 2014 ще пропусне Олимпийските игри в Пьонгчанг. 26-годишната американка, която е трикратна национална шампионка, остана на четвърто място в първенството, а на Олимпиадата може да стартират само три представителки на САЩ, посочиха спортните медии.

Седемте нови реклами на Toyota следват три нови други реклами, които брандът завъртя по време на футболния финал в САЩ Супербоул. Saatchi & Saatchi и Dentsu работиха по целия криейтив на компанията за Супербоул и Олимпиадата, посочва изданието за маркетинг Adweek. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял