"Тънък лед" - новата олимпийска реклама на Toyota


Американската състезателка по фигурно пързаляне Ашли Уагнър е звездата в нова реклама на Toyota за Олимпийските игри в Пьонгчанг, които започват днес.

Въпреки че не участва в Олимпиадата, Уагнър красиво илюстрира битката й на спортист, при която се налага да се изправи на крака след тежка загуба. 

Рекламата е първата от седем реклами, които Toyota ще завърти по време на Зимните олимпийски игри. Тя е озаглавена "Тънък лед" и показва как състезателката пада под повърхността на леда в езеро, а после е над нея. Тя танцува върху заледеното езеро на фона на снежни планини и Луната. 

Носителката на сребърен медал от световното първенство през 2016 г. и бронзова медалистка от Сочи 2014 ще пропусне Олимпийските игри в Пьонгчанг. 26-годишната американка, която е трикратна национална шампионка, остана на четвърто място в първенството, а на Олимпиадата може да стартират само три представителки на САЩ, посочиха спортните медии.

Седемте нови реклами на Toyota следват три нови други реклами, които брандът завъртя по време на футболния финал в САЩ Супербоул. Saatchi & Saatchi и Dentsu работиха по целия криейтив на компанията за Супербоул и Олимпиадата, посочва изданието за маркетинг Adweek. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване