"Тънък лед" - новата олимпийска реклама на Toyota

Американската състезателка по фигурно пързаляне Ашли Уагнър е звездата в нова реклама на Toyota за Олимпийските игри в Пьонгчанг, които започват днес.

Въпреки че не участва в Олимпиадата, Уагнър красиво илюстрира битката й на спортист, при която се налага да се изправи на крака след тежка загуба. 

Рекламата е първата от седем реклами, които Toyota ще завърти по време на Зимните олимпийски игри. Тя е озаглавена "Тънък лед" и показва как състезателката пада под повърхността на леда в езеро, а после е над нея. Тя танцува върху заледеното езеро на фона на снежни планини и Луната. 

Носителката на сребърен медал от световното първенство през 2016 г. и бронзова медалистка от Сочи 2014 ще пропусне Олимпийските игри в Пьонгчанг. 26-годишната американка, която е трикратна национална шампионка, остана на четвърто място в първенството, а на Олимпиадата може да стартират само три представителки на САЩ, посочиха спортните медии.

Седемте нови реклами на Toyota следват три нови други реклами, които брандът завъртя по време на футболния финал в САЩ Супербоул. Saatchi & Saatchi и Dentsu работиха по целия криейтив на компанията за Супербоул и Олимпиадата, посочва изданието за маркетинг Adweek. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ