Toyota създаде златен медал за борбата с COVID-19


Въпреки отмяната на Олимпийските игри в Токио, Toyota, която бе сред генералните спонсори обяви кой заслужава златния медал тази година, а именно всички на първа линия в борбата с новия коронавирус. За тях компанията създаде специален приз в знак на почит и за вдъхване на кураж.

Спонтанните събития, изместили най-очаквания спортен форум през 2021 година, накараха бранда бързо да се пренасочи към създаването на кампания в контекста на ситуацията. „Тази година няма да има Олимпийски медали, но има толкова много герои на първа линия, които заслужават златен медал“, се казва в 40-секундния спот.

Проектът е изготвен напълно дистанционно от агенцията The&Partnership под ръководството на творческия директор Андре Морейра. Той ще бъде популяризиран чрез печатни издания, както и чрез каналите на Toyota в дигиталното пространство.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял