Toyota създаде златен медал за борбата с COVID-19


Въпреки отмяната на Олимпийските игри в Токио, Toyota, която бе сред генералните спонсори обяви кой заслужава златния медал тази година, а именно всички на първа линия в борбата с новия коронавирус. За тях компанията създаде специален приз в знак на почит и за вдъхване на кураж.

Спонтанните събития, изместили най-очаквания спортен форум през 2021 година, накараха бранда бързо да се пренасочи към създаването на кампания в контекста на ситуацията. „Тази година няма да има Олимпийски медали, но има толкова много герои на първа линия, които заслужават златен медал“, се казва в 40-секундния спот.

Проектът е изготвен напълно дистанционно от агенцията The&Partnership под ръководството на творческия директор Андре Морейра. Той ще бъде популяризиран чрез печатни издания, както и чрез каналите на Toyota в дигиталното пространство.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
На днешната дата, 27 септември. Рождениците днес
Как да управляваме ангажиментите си по примера на Бил Гейтс?
Културни кодове: Думите, които лъжците повтарят най-често, според изкуствения интелект
Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
Великобритания планира да въведе задължителни дигитални лични карти
Марк Рюте: НАТО не може да си позволи да сваля евтини дронове със скъпи ракети