Toyota създаде златен медал за борбата с COVID-19


Въпреки отмяната на Олимпийските игри в Токио, Toyota, която бе сред генералните спонсори обяви кой заслужава златния медал тази година, а именно всички на първа линия в борбата с новия коронавирус. За тях компанията създаде специален приз в знак на почит и за вдъхване на кураж.

Спонтанните събития, изместили най-очаквания спортен форум през 2021 година, накараха бранда бързо да се пренасочи към създаването на кампания в контекста на ситуацията. „Тази година няма да има Олимпийски медали, но има толкова много герои на първа линия, които заслужават златен медал“, се казва в 40-секундния спот.

Проектът е изготвен напълно дистанционно от агенцията The&Partnership под ръководството на творческия директор Андре Морейра. Той ще бъде популяризиран чрез печатни издания, както и чрез каналите на Toyota в дигиталното пространство.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Ритуали за връщане в правилната посока, когато се чувствате претоварени
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
На днешната дата, 21 октомври. Рождениците днес
Музей на отвратителната храна: Културен шок в чинията
Времето: Студено утро с температури до минус 2 градуса