Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Легендарните реклами: Volkswagen и "Think small"
"Think small" на Volkswagen - това е една от рекламните кампании, които са най-известни в света. Същинска легенда от историята на маркетинга.
Разбира се, за да възникне такава е необходима социокултурна и икономическа обстановка, която съдържа предизвикателство.
Каква е историята?
В края на 50-те и началото на 60-те години на 20-ти век рекламодатели в Щатите "хранят" аудиторията със строга диета от традиционни национални стереотипи за половете, подчертана информация за ефикасността на продуктите и вдъхновяващи личности, въплъщение на американската мечта.
Volkswagen идва на рекламния пазар и "скромно" разбива това мислене.
Когато през 50-те години автомобилният производител от Германия първоначално опитва да навлезе в Щатите, той среща значителни трудности - заради начина на мислене на аудиторията. Моделът Volkswagen Beetle, който опитва да рекламира, е кола, която американците не искат. Тя била правена от германци, отношението към които все още е било доминирано от тъжната, зловеща сянка на Втората световна война.
Освен това колата е дребна и се различава драстично от представите на американците за огромните, широки автомобили с мощни двигатели и силни светлини по американските широки пътища.
Тогава, през 1959 г. Volkswagen пуска кампанията "Think small", подчертавайки преднамерено това, което не се харесва в автомобила. По този начин компанията го изтъква като много различен. В рекламата на тази кола вече не присъства флиртуващото момиче, което гледа закачливо към колата. Няма го и напетия младеж зад волана.
Кампанията е простичка, изчистена и най-вече изпълнена с ирония. По думите на Боб Гарфийлд, рекламен консултант и бивш автор на AdvertisingAge, "посланието осъжда себе си" и като такова, то става водещ пример за рекламата по времето на американската постмодерната епоха.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.