ТРАЙНА///// Рекламите на Super Bowl LIX: Booking.com

ТРАЙНА///// Рекламите на Super Bowl LIX: Booking.com

Booking.com се завърна в Super Bowl с 30-секундна реклама, излъчена през четвъртата четвърт. Спотът ще постави началото на най-новата итерация на марката от нейната кампания „Booking.yeah“, предава Marketing Dive.

Най-новата кампания включва набор от герои, от обикновени пътници до културни икони като The Muppets. Криейтивът за усилията е разработен от Zulu Alpha Kilo, докато Mindshare управлява медийната стратегия и планиране. Кампанията ще обхваща телевизия, стрийминг, онлайн видео, аудио, платени социални и собствени канали.

На 31 януари марката сподели пълната си реклама, озаглавена „Get your stay ridiculously right“. Видеото започва с различни герои от The Muppets на плажа, преди Miss Piggy да поиска престой, който е „по-бутиков“. След това се вижда семейство, което иска престой, който е по-подходящ за семейството, докато бъдеща булка иска нещо по-малко подходящо за семейството – искания, които платформата за пътуване приема.

Най-новият спот на Booking.com бележи четвъртата реклама на туристическия сайт по време на голямата игра. През 2024 г. марката пусна 30-секундна реклама с участието на Тина Фей.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Джей Ди Ванс намекна за изтегляне на американските войски от Германия поради опасения за свободата на словото 
Безпрецедентно: Тръмп уволни най-висшия американски военен и още петима генерали и адмирали
В Китай откриха нов коронавирус, потенциално заразен за хората
Учени откриха, че ядрото на Земята не е толкова твърдо, колкото са предполагали
Едно правило, което ще ви помогне да подобрите паметта си
Зеленски си е "възвърнал надеждите" за споразумение със САЩ след разговор с Кийт Келог в Киев
На днешната дата, 22 февруари
Неизвестно за известните: Изобретател от Великобритания видя много пари в праха и боклука