Рекламите на Super Bowl LIX: Booking.com

Рекламите на Super Bowl LIX: Booking.com

Booking.com се завърна в Super Bowl с 30-секундна реклама, излъчена през четвъртата четвърт. Спотът постави началото на най-новата итерация на марката от нейната кампания „Booking.yeah“, предава Marketing Dive.

Най-новата кампания включва набор от герои, от обикновени пътници до културни икони като The Muppets. Криейтивът за усилията е разработен от Zulu Alpha Kilo, докато Mindshare управлява медийната стратегия и планиране. Кампанията ще обхваща телевизия, стрийминг, онлайн видео, аудио, платени социални и собствени канали.

На 31 януари марката сподели пълната си реклама, озаглавена „Get your stay ridiculously right“. Видеото започва с различни герои от The Muppets на плажа, преди Miss Piggy да поиска престой, който е „по-бутиков“. След това се вижда семейство, което иска престой, който е по-подходящ за семейството, докато бъдеща булка иска нещо по-малко подходящо за семейството – искания, които платформата за пътуване приема.

Най-новият спот на Booking.com бележи четвъртата реклама на туристическия сайт по време на голямата игра. През 2024 г. марката пусна 30-секундна реклама с участието на Тина Фей.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Най-богатият човек Африка иска да създаде най-голямата рафинерия в света в Нигерия
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари
Литва ще сваля контрабандните балони, идващи от Беларус
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ