Тръмп сред първите заявки за висшата лига на рекламата в „Супербоул“ 2020
На 2 февруари милиони американци отново ще застанат пред телевизионните екрани, за да проследят 54-тото издание на дългоочаквания „Супербоул“ в ефира на телевизия „Фокс“. Хиляди ще бъдат и на стадион „Хард Рок“ в Маями, където цената за един билет започва от около 3 хил. долара и достига почти половин милион.
Тази сума обаче изглежда незначителна, на фона на това, което трябва да платят рекламодателите – за да излъчат 30-секунден спот по време на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ, ще им бъдат нужни 5.6 млн. долара. Въпреки това, техният брой продължава да нараства, а AdWeek разкрива някои от имената на участниците в най-скъпото, но и най-гледано тв време в САЩ. За творческите екипи на рекламните агенции това е моментът, в който мерят сили и трябва да покажат най-доброто от себе си, защото се състезават за вниманието на колкото се може по-голям брой зрители. Най-много участия в тазгодишното издание на "Супербоул" се очертава да има агенция TBD – до момента са известни поне 9 видеа, подготвени от нейните екипи. Допълнителна интрига към "рекламния парад" обаче внася и политическия сюжет, на фона на предстоящите най-важни избори в страната за нов президент. И така, за сърцето на публиката на "Супербоул" ще се борят%
Доналд Тръмп
Настоящият американски президент е включил и 60-секундна реклама на „Супербоул“ в предизборната си кампания, която ще бъде показана в началото на играта.
Агенция: TBD
Майкъл Блумбърг
Екипът на кандидата за президент на САЩ също подготвя 60-секунден спот по време на първенството.
Агенция: TBD
Audi (Volkswagen)
Брой участия: 11
Криейтив: Рекламата ще постави началото на нова глобална кампания със слогана „Прогресът през технологията“ (“Vorsprung durch Technik”).
Агенция: 72andSunny
Cheetos (Frito-Lay)
Брой участия: 12
Криейтив: Наскоро брандът анонсира пуканки с чедар и пикантен вкус, затова вероятно 30-секундното му видео ще е свързано именно с тях.
Агенция: TBD
Coca-Cola
Брой участия: Над 20
Криейтив: Вероятно ще бъдат включени новите продукти Coke Energy или газираната вода Aha.
Агенция: TBD
Doritos (Frito-Lay)
Брой участия: Неизвестен
Криейтив: Наскоро марката лансира нов пикантен вкус с лимон, а сега вероятно ще го представи официално на „Супербоул“.
Агенция: TBD
Брой участия: 1
Криейтив: Facebook ще дебютира като рекламодател тази година с видео, в което ще участват комедиантът Крис Рок и актьорът Силвестър Сталоун. В средата на декември се появиха първите кадри от снимачната площадка, а те подсказват, че спотът ще бъде посветен на емблематичния Роки.
Агенция: Wieden & Kennedy Portland
Heinz
Брой участия: Първо от 2016 г. насам
Криейтив: Рекламата е режисирана от Роман Копола, синът на Франсис Форд Копола. Очаква се да бъде показана широката гама от продукти на марката, от класическия кетчуп до по-новите попълнения в асортимента.
Агенция: Wieden & Kennedy
Hyundai
Брой участия: 12
Криейтив: Това ще е първата реклама на „Супербоул“ за Анджела Зепеда като главен маркетинг директор, след като зае позицията през миналия октомври. Подробности около видеото обаче все още няма.
Агенция: Innocean Worldwide
Kia
Брой участия: 11
Криейтив: Корейският автомобилен производител за първи път няма да използва известни личности в рекламата си, а ще постави в центъра служителите си от завода в американския щат Джорджия.
Агенция: David & Goliath
Porsche (Volkswagen)
Брой участия: Първо от 1997 г. насам
Криейтив: Ще покаже Taycan, първия изцяло електрически модел автомобил на марката.
Pringles
Брой участия: 3
Криейтив: За видеото компанията си партнира със анимационния сериал „Рик и Морти“, а след неговото излъчване на „Супербоул“ в търговската мрежа ще се появи нов вкус на Pringles.
Агенция: Grey
Snickers (Mars Wrigley)
Брой участия: Неизвестен
Криейтив: Брандът празнува 10-годишнината на слогана „Не си ти, когато си гладен“ и 90-годишнината от създаването си.
Агенция: BBDO New York и AMV BBDO
Toyota
Брой участия: 3
Криейтив: Автомобилният производител ще стартира нова кампания за промотирането на модела Highlander SUV.
Агенция: Saatchi & Saatchi
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.