Визуална гатанка от McDonald’s пита „познай кой се връща“

Визуална гатанка от McDonald’s пита „познай кой се връща“

Пикселираните изображения обикновено са запазен формат за особени случаи като нелицензирани лога например, прикриване на смущаващи изображения или пък просто означават ужасна интернет връзка. Френското подразделение на McDonald’s обаче им намери ново предназначение – за реклама на отварянето на ресторантите си.

Криейтиви с 70-пикселни снимки и надпис „познай кой се връща“ се разпространяват от бранда. Комбинациите от цветове напомнят за бургерите и кутиите с пържени картофки във веригата ресторанти.

Идеята е на агенция TBWA Париж и носи духа на минимализма, с който през последните години McDonald’s се заиграва. През 2014 г. бяха приличащи на емоджи илюстрации, миналата година в една кампания бяха включени на пръв поглед „отхапани“ билбордове, припомня Fast Company.

Напоследък брандът се промотира и чрез колаборации, включително с Травис Скот, Джей Балвин и корейската група BTS.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград