"Всеки човек е уникален на света" - новата реклама на "Кока-Кола"


Никои други крака на света на са обиколили местата, където ти си се разхождал. И никои други очи на света не са виждали това, което ти си виждал. Никой не е живял живота, който ти си живял. Да се държим еднакво би било шаблонно. Колко скучно би било това? Ето защо има само едно мен. И само едно ти на света.

Това се казва в новата реклама на "Кока-Кола" от Щатите, в която брандът утвърждава различието на велика ценност. Видеото беше излъчено на финала на лигата за американски футбол в страната Супербоул 2018. 

Думите в рекламата са като поема, написана от поет и копирайтър, разказва изданието за маркетинг Adweek. Това е Бека Уадлингър от рекламна агенция Wieden + Kennedy Портланд. Преди да започне работа в света на рекламата, тя завършва докторантура по твърческо писане на английски език. Междувременно пише и книга с поезия. 

Да бъде художествена и в същото време грабваща вниманието една реклама е трудно и може да не проработи чак толкова добре. Но "Кока-Кола" се справя с това видео, постигайки очарователен баланс между роматичните кадри и добре изработените думи, които ги озвучават, за да постигне типичния за бранда културен резонанс. И с всичко това... ефективно се продава безалкохолно. 

Ето и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор