Опра Уинфри и Рийз Уидърспун инвестираха в бранд за бельо

Опра Уинфри и Рийз Уидърспун инвестираха в бранд за бельо

Опра Уинфри и Рийз Уидърспун инвестираха в бързо напредващия производител на бельо Spanx. Това съобщиха от компанията, след като завършиха продажбата на мажоритарен дял, при която оценката на бранда достигна 1.2 млрд. долара, предаде „Ройтерс“.

С инвестиция е участвала и основателката на приложението за онлайн запознанства Bumble, Уитни Улф Хърд. Други нови инвеститори включват основаните от жени фондове G9 Ventures и Able Partners.

„Опра бе голяма причина за ранния успех на Spanx, когато го нарече едно от нейните емблематични „любими неща“ през 2000 година“, каза в изявление основателката Сара Блейкли, която към момента е изпълнителен председател.

Blackstone, която купи мажоритарния дял в Spanx, планира да разшири компанията в световен мащаб и да ѝ помогне да разшири онлайн бизнеса си. Предишни свои инвестиции фирмата е влагала в Bumble, както и в медийната компания на Уидърспун, Hello Sunshine.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Русия удари с дронове детска градина в Харков
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*