Ръст на поръчките на продукти до офиси в Русия

Ръст на поръчките на продукти до офиси в Русия

Ръст на поръчките на продукти до офиси в Русия

Оборотът на поръчките за офиси и ресторанти се е увеличил с 69% през март и с 81% през април в сравнение с януари, на фона на отмяната на дистанционното пътуване в редица региони след Нова година. Това се посочва в анализа на услугата Igooods, която е на разположение на ТАСС.

"Оборотът от поръчки в B2B сегмента се е увеличил с 69% през март спрямо януари. В сравнение с февруари 2021 г. компаниите са направили с 28% повече поръчки през март. Сред всички корпоративни клиенти на услугата 60% са офиси, а останалите 40% са от компании в ХоРеКа сегмента. Ресторантите поръчват по-често от хотелите като техните поръчки включват храна за готвене, както и домакински консумативи, обясняват от компанията. Оборотът от поръчки от корпоративни клиенти от 1 до 20 април се е увеличил с 81% спрямо оборота от 1 до 20 януари. В сравнение с периода от 1 до 20 март той нараства с 6,6%.

Експертите отдават ръста на търсенето на връщането на фирмите в офиси. В края на януари властите в Москва отмениха задължението на работодателите да изпращат една трета от служителите си да работят отдалечено.

"През март 2021 г. доставихме рекорден брой поръчки за услугата в B2B сегмента за целия период на експлоатация. Нямаше такова активиране дори преди Нова година, което е традиционният пик на търсене. Отдаваме това на факт, че компаниите приемат все повече поръчки към офлайн офиси", обясни мениджърът и съосновател на услугата за доставка на храна Григорий Кунис, чиито думи са цитирани в проучването на услугата.

През март 2020 г. дейностите на много компании спряха поради режима на самоизолация и Igooods се върна към оборота на поръчки от юридически лица на предпандемично ниво едва през декември 2020 г., отбелязват от компанията.

Анализаторите на кетъринг също отбелязват увеличение на търсенето за доставка на бизнес обеди до офиси през първото тримесечие. "Интересът към доставките се е увеличил приблизително три пъти през последните два месеца. Услугата свързва нарастването на показателите с масовото завръщане на хората в офиси, както и с премахването на изискването за задължителна дистанционна работа на 30% от служителите в Москва. Компаниите все още се връщат към обичайната рутина, която е съществувала преди началото на пандемията ", заяви главният оперативен директор на Catery Андрей Черепанов пред ТАСС.

Стойността на средния чек на юридическите лица от януари до март се е увеличила с почти 10%, отбелязват от Igooods. Най-популярните продукти са кисело мляко, бисквити, плодове, канцеларски материали и предмети за бита (гъби за съдове и течен сапун).

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ