Сирене и вино – как карантината промени най-популярните покупки на американците
Настъргано твърдо сирене, бяло вино совиньон блан и парти торба с разнообразни шоколади в нея – това са някои от най-популярните продукти, купувани от американските потребители през 2020 г. Данните са на най-голямата верига супермаркети в САЩ Kroger, която има годишен оборот от над 121 млрд. долара, предаде Yahoo Finance.
“Списъкът с най-популярните стоки ясно показва как потреблението на американците се промени по време на мерките срещу коронавируса – те повече започнаха да готвят и да се хранят вкъщи, преоткриха печенето на хляб у дома и започнаха да наблягат на здравословни храни.“, коментира Стюарт Аиткен, главен търговски директор на компанията. Според анализ на компанията над 60% от клиентите на магазините отделят повече време да готвят у дома. 35% от тях също така споделят, че са повече загрижени за храната, която изхвърлят отколкото преди глобалната пандемия.
Според него през следващата година потребителското търсене ударно ще се насочи към храни и добавки, които увеличават имунната система и повишават енергията на човек, както и продукти, които са необходими за лесно приготвяне на храна в домашни условия.
Също така той очаква все повече хора да експериментират с продукти и храни от чуждестранни култури.
Топ 10 на продуктите на Kroger
- Безалкохолни напитки без захар
- Настъргано твърдо сирене
- Картофен чипс, овкусен
- Вино совиньон блан
- Вискомаслена сметана
- Пресни хебчета за бургери
- Пълнозърнест хляб
- Кутия капсули кафе
- Парти чанта с разнообразни шоколади
- Шварцвалдска шунка
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.