Сирене и вино – как карантината промени най-популярните покупки на американците

Сирене и вино – как карантината промени най-популярните покупки на американците

Настъргано твърдо сирене, бяло вино совиньон блан и парти торба с разнообразни шоколади в нея – това са някои от най-популярните продукти, купувани от американските потребители през 2020 г. Данните са на най-голямата верига супермаркети в САЩ Kroger, която  има годишен оборот от над 121 млрд. долара, предаде Yahoo Finance.

“Списъкът с най-популярните стоки ясно показва как потреблението на американците се промени по време на мерките срещу коронавируса – те повече започнаха да готвят и да се хранят вкъщи, преоткриха печенето на хляб у дома и започнаха да наблягат на здравословни храни.“, коментира Стюарт Аиткен, главен търговски директор на компанията. Според анализ на компанията над 60% от клиентите на магазините отделят повече време да готвят у дома. 35% от тях също така споделят, че са повече загрижени за храната, която изхвърлят отколкото преди глобалната пандемия.

Според него през следващата година потребителското търсене ударно ще се насочи към храни и добавки, които увеличават имунната система  и повишават енергията на човек, както и продукти, които са необходими за лесно приготвяне на храна в домашни условия.

Също така той очаква все повече хора да експериментират с продукти и храни от чуждестранни култури.

Топ 10 на продуктите на Kroger

  1. Безалкохолни напитки без захар
  2. Настъргано твърдо сирене
  3. Картофен чипс, овкусен
  4. Вино совиньон блан
  5. Вискомаслена сметана
  6. Пресни хебчета за бургери
  7. Пълнозърнест хляб
  8. Кутия капсули кафе
  9. Парти чанта с разнообразни шоколади
  10. Шварцвалдска шунка
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ