Искате да сте по-успешни? Търсете конкуренти!

Искате да сте по-успешни? Търсете конкуренти!

Добре известният маркетолог Сет Годин обяснява, че наличието на конкуренция е сигнал, че всичко, което правиш, си струва труда.

"Ако искате да сте по-успешни - търсете конкуренти", съветва той.

Най-популярните индийски ресторанти в Ню Йорк се намират на една - две пресечки един от друг. Книгите се продават най-добре в книжарниците, заобиколени от други книги. На пръв поглед това са техните конкуренти, пояснява Годин. И продължава:

Много по-лесно е да продавате технологично решение, ако не сте единственият пионер в тази категория.

Конкуренцията е сигнал. Това означава, че не предлагате нещо съвсем безумно. Конкуренцията дава на хората увереност. Конкуренцията помага да се разбере вашата гледна точка. Конкуренцията помага да се разбере, че хора като нас правят такива неща, пише той.

Ако нямате конкуренти, време е да ги намерите.

Източник: sethgodin.typepad.com

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино