Тайната на забогатяването
Мислили ли сте какъв би бил животът ви, ако удвоите годишните си доходи? А какво би се случило, ако удвоите не само тях, но и времето, което прекарвате в любимите си занимания, особено с любимите хора?
Ако мислите, че е невъзможно в сегашното икономическо положение - не е! “Всичко зависи от това как се възползвате от обстоятелствата”, казва Брайън Трейси.
Трейси е световноизвестен бизнес лектор и автор на редица бестселъри. Годишно консултира 350 бизнеса в световен мащаб, a в кариерата си е провел над 5 хиляди семинара пред 5 милиона души. На 19-ти февруари Трейси ще изнесе най-известния си семинар “Maximum Achievement 2.0” в София, който е в рамките на финалното му световно турне. Билетите са на промоционални цени до 2-ри февруари и могат да бъдат намерени на www.briantracy.bg .
За увеличаването на доходите Трейси казва: “Хората са забогатявали, дори по времето на Голямата депресия и днес няма да е по-различно, ако знаете правилния път. А правилният път е фокус”.
Тайната? ФОКУС
Ключът към успеха в живота и този на вашия бизнес е фокусът. Като се фокусирате върху това, което искате, ще стигнете до там. Важно е да знаете къде да съсредоточите времето и усилията си.
Намерете нещо, в което сте много добри… и забогатейте от него
Ако искате да сте успешни, ключът е там, където сте добри. Не се раздокусирайте и премисляйте възможностите, които се откриват пред вас, като не приемате тези, които по-скоро ще ви отклонят от целта. Не се разпилявайте в твърде много ниши.
Много бизнеси залагат в маркетинговата си стратегия за привличане на нови клиенти да опитат по малко от всичко и по този начин, съответно, привличат по малко средства от всичко по пътя към резултатите.
Фокусирайте усилията си стратегически
Един от най-ценните навици на успешните хора е това, че знаят как и къде да фокусират усилията си. Знайте кои точно са вашите клиенти и къде са те и насочете стратегията си към това да ги привлечете. Намирането на начин да ги привлечете, задържите, да увеличите продажбите и да генерирате повторни ще удвои дохода, а ще съкрати времето на работа наполовина.
Къде да насочите фокуса си?
Въпросът, който Брайън Трейси задава на бизнесите, които консултира, е: “В каква област ще насочите усилията си през този месец?”. След като отговорите на този въпрос, той съветва да предприемете действия, като първо запишете всичките си цели ясно и поставите конкретни резултати и крайни срокове.
Ако току що посегнахте към тефтера си, за да запишете идеите си, то значи не трябва да пропускате и семинара “Maximum Achievement 2.0”. Освен с нови знания, умения и бизнес идеи и насоки, гостите ще си тръгнат с личен едногодишен план за действие. Вземете билети на промоционални цени до петък (2.02) от www.briantracy.bg .
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Времето: Жълт код за обилни валежи с гръмотевици в 6 области в страната
България |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.