Adobe и IBM проектират маркетинг софтуер за банковата индустрия

Adobe и IBM проектират маркетинг софтуер за банковата индустрия

Технологичните корпорации Adobe и IBM обединяват усилия за проектирането на маркетинг софтуер за банковата индустрия, който стриктно да контролира как трябва да бъдат използвани потребителските данни.

Планира се софтуер на Adobe да бъде внедрен в облачната система на IBM, която е получила потвърждение за използване от финансовите институции, като допълнително ще даде тласък на дигитализирането на голяма част от услугите им, предаде „Ройтерс“. „Дори и в момента заявленията за ипотечни кредити са отчасти на хартия и отчасти онлайн“, коментира мениджърът по дигиталните изживявания в Adobe, Анил Чакраварти. „Възможно е тези чувствителни данни да са 100% дигитални, тази възможност се предоставя“, добави още той.

IBM ще може да свърже облачната система към съхранените клиентски данни, което „дава по-голяма гъвкавост при избора на данни, които могат да бъдат внедрени в маркетинг кампании“ по думите на Бриджит ван Кралинген, старши вицепрезидента „Глобални пазари“ на компанията.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения