Технологиите в здравеопазването превземат вниманието на CES 2021 в Лас Вегас

Технологиите в здравеопазването превземат вниманието на CES 2021 в Лас Вегас

Дигиталните технологии, свързани с опазването на здравето, са на преден план на годишното изложение на технологиите в Лас Вегас – Consumer Electronics Show (CES) 2021, информира Франс прес. Това е сред най-популярните събития в сферата на технологичните новости, което беше посетено от 200 000 души през 2019 г., а тази година се провежда предимно чрез онлайн презентации.

Събитието се открива днес в Лас Вегас и на него  ще бъдат представени редица иновации. С тях се улесняват консултациите онлайн или по телефона, както и всякакви нови биомедицински измервателни уреди и апарати. Те дават възможност на пациентите да си направят необходимите изследвания без да са принудени да чакат пред кабинетите, пред които често има прекалено много хора.

Търсенето на медицински услуги от разстояние вероятно ще нарасне с 64% в САЩ, според изследователите от компанията Frost & Sullivan, а това ще увеличи и необходимостта от практични и ефикасни платформи за комуникация, както и от медицински апарати за широката публика.

Пандемията от новия коронавирус показа какви огромни празноти има в дигитализацията на здравните системи по света, а освен това хвърли светлина върху факта, че някои пациенти просто нямат достъп до интернет, коментира анализатор на сектора на новите технологии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен