Тема на броя БРОЙ /// Мениджър 11/24

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Споделяме ноу-хау и знания

Най-често се стремим да си партнираме с местни компании, които имат опит в работата си с дерматологични продукти, споделя д-р Николай Найденов, собственик и управител на компанията за дермокозметични продукти biotrade

Споделяме ноу-хау и знания

Споделяме ноу-хау и знания

Най-често се стремим да си партнираме с местни компании, които имат опит в работата си с дерматологични продукти, споделя д-р Николай Найденов, собственик и управител на компанията за дермокозметични продукти biotrade

Споделяме ноу-хау и знания
quotes
Д-р Найденов, на какъв етап от развитието на компанията решихте да излезете на външни пазари? И как избрахте къде зад граница да изнасяте? Излизането на външни пазари беше естествена стъпка в развитието на компанията ни, която стана възможна след постигането на ниво на стабилност и утвърждаването на продуктите ни на вътрешния пазар. В основата на стратегията на biotrade е залегнал принципът за собствени продукти с уникални, иновативни и работещи формули, които решават конкретни дерматологични проблеми. Това е ниша, към която има постоянно нарастващ интерес в цял свят и ние имаме изключително конкурентно предимство с дерматологичната си експертиза. Първите стъпки в експорта направихме след едно изключително успешно участие в специализирано изложение в Обединените арабски емирства, където срещнахме дистрибутори от държавите в региона. Клиентите там са отворени към нови брандове в нашия сегмент и са много по-активни и смели в изборите си. Какъв беше подходът ви при избор на местни партньори или изграждане на екип на място? Най-често се стремим да си партнираме с местни компании, които имат опит в работата си с дерматологични продукти, контакти с основните канали за дистрибуция и ясн...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg