Тема на броя БРОЙ /// Мениджър 11/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Споделяме ноу-хау и знания
Най-често се стремим да си партнираме с местни компании, които имат опит в работата си с дерматологични продукти, споделя д-р Николай Найденов, собственик и управител на компанията за дермокозметични продукти biotrade
Споделяме ноу-хау и знания
Най-често се стремим да си партнираме с местни компании, които имат опит в работата си с дерматологични продукти, споделя д-р Николай Найденов, собственик и управител на компанията за дермокозметични продукти biotrade
Д-р Найденов, на какъв етап от развитието на компанията решихте да излезете на външни пазари? И как избрахте къде зад граница да изнасяте?
Излизането на външни пазари беше естествена стъпка в развитието на компанията ни, която стана възможна след постигането на ниво на стабилност и утвърждаването на продуктите ни на вътрешния пазар. В основата на стратегията на biotrade е залегнал принципът за собствени продукти с уникални, иновативни и работещи формули, които решават конкретни дерматологични проблеми. Това е ниша, към която има постоянно нарастващ интерес в цял свят и ние имаме изключително конкурентно предимство с дерматологичната си експертиза. Първите стъпки в експорта направихме след едно изключително успешно участие в специализирано изложение в Обединените арабски емирства, където срещнахме дистрибутори от държавите в региона. Клиентите там са отворени към нови брандове в нашия сегмент и са много по-активни и смели в изборите си.
Какъв беше подходът ви при избор на местни партньори или изграждане на екип на място?
Най-често се стремим да си партнираме с местни компании, които имат опит в работата си с дерматологични продукти, контакти с основните канали за дистрибуция и ясн...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Тръмп 2.0 – The best is yet to come!
Global Edge |
Обновена 10:47ч., 27.11.2024
Как Европа може да се възползва от втория мандат на Тръмп
Global Edge |
Обновена 10:46ч., 27.11.2024
Грузия и Молдова – другото лице на руския експанзионизъм
Global Edge |
Обновена 10:46ч., 27.11.2024
На радара: българските инвестиции в чужбина
Тема на броя |
Обновена 10:46ч., 27.11.2024
Да стъпиш в Америка
Тема на броя |
Обновена 10:46ч., 27.11.2024
Подценяваме румънския пазар
Тема на броя |
Обновена 10:46ч., 27.11.2024
Кога за последно променихте мнението си за нещо важно?
Бизнес |
Обновена 10:29ч., 27.11.2024
Силата на свързаността
Leader's Hub |
Обновена 10:44ч., 27.11.2024
Геновева Христова и Анелия Касабова, основатели на "Лигна груп"
Leader's Hub |
Обновена 10:41ч., 27.11.2024
Да стъпиш в Америка
Тема на броя |
Обновена 10:46ч., 27.11.2024
Ключови думи
biotrade
бизнес извън граница
нови пазари
експанзия