Туристическият сектор в Италия очаква исторически спад

Туристическият сектор в Италия очаква главоломен спад това лято и най-лошите резултати от 1998 година, предаде Франс прес. Прогнозите са за 56 милиона по-малко нощувки и спад на оборота от 3,2 милиарда евро.
От тези 3,2 милиарда евро по-малко за трите летни месеца 48 на сто ще изгуби хотелиерството, сочи допитване на Центъра за туристически проучвания във Флоренция (Тоскана) сред над 2100 предприемачи от сектора.
От 56-те милиона нощувки, които се очаква да бъдат изгубени, 43 милиона ще бъдат от чуждестранни туристи.
"Очакваше се спад, но ако нещата продължават все така, това ще бъде най-големият спад в историята на нашия туризъм", изтъкна Виторио Месина, председател на синдиката на туристическите предприемачи Асотуризмо (Assoturismo).
Той призова да се изготви план за съживяване на сектора, който представлява 13 процента от БВП на страната. Италия отвори отново границите си за чуждестранни туристи от Европейския съюз и шенгенското пространство на 3 юни.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.