Музикалният подпис на марката

Музикалният подпис на марката

Както визуалната идентичност, така и звуковото брандиране са създадени, за да отличат марката от конкурентите, добавяйки още едно човешко сетиво в маркетинг комуникацията – слуха.

Социалните мрежи и стрийминг платформите превърнаха музиката не само в неразделна част от ежедневието на модерния човек. Потреблението на музика става по-персонализирано според индивидуалните предпочитания. Днес ние не просто слушаме музика, а я използваме като инструмент за подобряване на ежедневни дейности – създаване на лично пространство, повишаване на фокуса, релаксация или мотивация. Марките, които разбират този факт и успешно го прилагам в маркетинг стратегията си, успяват да изградят силна и трайна връзки с клиентите.

Търсете списание „Мениджър“:

· в разпространителската мрежа в цялата страна;

· на Manager.bg/списание;

· на ZinZin.bg.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ