Музикалният подпис на марката
Както визуалната идентичност, така и звуковото брандиране са създадени, за да отличат марката от конкурентите, добавяйки още едно човешко сетиво в маркетинг комуникацията – слуха.
Социалните мрежи и стрийминг платформите превърнаха музиката не само в неразделна част от ежедневието на модерния човек. Потреблението на музика става по-персонализирано според индивидуалните предпочитания. Днес ние не просто слушаме музика, а я използваме като инструмент за подобряване на ежедневни дейности – създаване на лично пространство, повишаване на фокуса, релаксация или мотивация. Марките, които разбират този факт и успешно го прилагам в маркетинг стратегията си, успяват да изградят силна и трайна връзки с клиентите.
Търсете списание „Мениджър“:
· в разпространителската мрежа в цялата страна;
· на Manager.bg/списание;
· на ZinZin.bg.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.