Славата като капитал
За съвременните музикални икони да бъдеш успешен артист, вече не е достатъчно. Тези жени активно използват своята известност и възможности за натрупване на капитал, за да изградят цялостни брандове и бизнес империи, които надхвърлят света на музиката и им гарантират финансова независимост. Модерните поп диви се вихрят в много различни начинания, но основата е поставена далеч преди тях.
Мадона е един от безспорните пионери. Често е наричана „гений на маркетинга“ заради умението си да управлява кариерата си като бизнес. Известно е, че запазва името си като търговска марка още преди да я споходи известността и фокуса на многостранните ѝ бизнес начинания с контрола върху нея.
Кралицата на поп музиката е един от първите артисти, които създават собствена звукозаписна компания – Maverick Records. Тя стартира лейбъла през 1992 г. в партньорство с Warner Bros.
Търсете списание „Мениджър“:
· в разпространителската мрежа в цялата страна;
· на Manager.bg/списание;
· на ZinZin.bg.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.