Мария Желязова, ръководител на отдел „Корпоративни комуникации“ в TBI Bank
Mария Желязова отговаря за отдел „Корпоративни комуникации“ в TBI Bank от 2020 г. и заедно с екипа си управлява развитието на бранда на пазарите, в които TBI оперира, както и изграждането на международната репутация на компанията. Споделя, че е щастлива да работи в изключително разнолик на характери, опитност и таланти екип. „Спойката помежду ни идва от възможността открито да обсъждаме и споделяме идеи и да сме готови да помогнем на другия, като разберем неговите силни и слаби страни“, казва тя.
TBI е финтех банка, предоставяща финансови и допълнително внедрени услуги чрез широка мрежа от физически и дигитални канали и платформи. Компанията оперира в България, Румъния, Гърция, Германия и Литва. Чрез собствена мрежа от 300 локации и над 14 хил. партньори-търговци през 2021 г. TBI банк има клиентско портфолио от 2 млн. души.
Мария Желязова вярва, че доброволчеството не е и не трябва да бъде единичен акт на действие. И добавя: „Истинската промяна настъпва, когато се създаде навик и желание постоянно да се търсят и намират начини за подобряване на средата, в която живеем“.
Q&A
Проф. д-р Иво Петров:
- Каква е тайната съставка за изграждането и управлението на добре работещ и сплотен екип?
- Няма тайна съставка. По-скоро говорим за непрекъснат процес на надграждане, активно слушане, разбиране, емпатия и най-вече – взаимно учене и осъзнаване на силата на това да постигнем нещо заедно. Сплотеността идва, когато е налице доверието. И то трябва да е двустранно – както от лидера към екипа, така и от екипа към лидера. Изграждането му е резултат от ясна комуникация за отговорностите, очакванията и приоритетите.
- Доколко е важно една компания да бъде социално ангажирана и да подкрепя проекти за благото на обществото?
- Ако мениджмънтът в компанията стимулира хората от екипа да споделят с всички останали своите идеи за каузи, тогава социалната ангажираност придобива човешка, а не корпоративна форма. Нашият модел в TBI е именно такъв – всеки е свободен да сподели инициатива или история, която го е докоснала, и да прикани колегите си да се включат в нея. Десетки са каузите, които сме подкрепили и подкрепяме по този начин - от стерилизатор и подаръци за деца с увреден слух, през хранителни продукти за възрастни хора, детски книжки за дом за приемна грижа, до подобряване на градската среда и много други. Не мога да не спомена и, че бяхме един от най-големите отбори на компания, а всичко тръгна от мотивацията на няколко колеги, които "заразиха" и остналите с ентусиазма си.
Стефан Иванов:
- Ако сте застъпник за доброволческа кауза, бихте ли ни споделили за нея?
- Всяка благородна кауза има нужда от застъпници. Лично аз участвам в много и различни инициативи. Каузите на „1 Процент Промяна“ са тези, които изключително много ме вълнуват, защото моделът на сдружението да реализира всеки месец разнообразни инициативи – измерими, изпълними в кратък срок и с дългосрочен ефект, е изключително устойчив. По-голямата ни цел е да променим нагласите и да стимулираме осъзнаването на факта, че дарителството не е единичен акт и ако се превърне в навик, тогава ще настъпи позитивната дългосрочна промяна.
Владимир Ампов – Графа:
- Кои са вашите три ключови качества на отговорен бизнес лидер?
- И в личен, и в професионален план: приоритизиране, умението да цениш и празнуваш малките победи, за да се мотивираш за още по-големи, и там и тогава, където и когато екипът има нужда от твоята подкрепа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.