Милена Хаджииванова, директор „Човешки ресурси“ на „Булсатком“ ЕООД

Милена Хаджииванова, директор „Човешки ресурси“ на „Булсатком“ ЕООД

Милена Хаджииванова, директор „Човешки ресурси“ на „Булсатком“ ЕООД

Милена Хаджииванова споделя, че от психологическа и човешка гледна точка емпатията е едно от най-важните качества на добрия мениджър, а ключов фактор за създаването и управлението на работещ и сплотен екип са честността, автентичността и човечността. „Има толкова много фалшиви неща в наше време – фалшиви новини, фалшиви хора, пренапудрени събития. Като противовес и контрапункт все по-ценно става истинското, автентичното. Това важи за всичко – за бизнеса, за управлението на екипи, за живота като цяло. Все повече говорим за посланието, че какъвто и пост да заемаш, каквато и работа да вършиш, ти си преди всичко човек. Това е най-здравата основа за взаимоотношения и изграждане на доверие“, допълва директорът „Човешки ресурси“ на „Булсатком“ ЕООД.

Компанията е лидер на пазара за платена телевизия в България и в топ 3 на доставчиците, които предлагат интерактивна телевизия и високоскоростен оптичен интернет. Фокусира се в предлагането на разнообразно и качествено тв съдържание, като развива и собствени канали – cine.box, action.box и comedy.box, а от тази година предоставя и революционната услуга b-box – изцяло нов начин за използване на телевизионното съдържание.

Милена Хаджииванова е активна част от екипа на „Булсатком“ и основната им кауза, която започва през 2020 г. с фондация „Заедно в час“. „Нашата съвместна кампания цели да подкрепи достъпа на всяко дете в страната до качествено образование. „Булсатком“ дарява по 50 стотинки от цената на всеки активен месечен пакет „Глобус“ за работата на образователната организация.“

Q&A

Проф. д-р Иво Петров:

- Как хобито и любимите занимания в свободното време работят за вашата продуктивност и успех? Управлението на стреса в каква степен предопределя успеха?

- Харесвам хората, които дерзаят непрекъснато – любопитни са и предизвикват себе си. Това или го имаш като начин на живот и мислене, или го убиваш в себе си. В този смисъл вярвам, че хобитата също са място за експериментиране. Харесвам спорта и определено смятам, че той ме е формирал като човек. Търся удоволствието от движението, затова толкова ме вълнува и каузата на „Булсатком“ да възвърнем интереса към българския спорт, да накараме децата да искат да следят и да гледат повече български състезания, да създадем спортни идоли, на които те да подражават.

- Доколко е важно една компания да бъде социално ангажирана и да подкрепя проекти за благото на обществото? По какъв начин добротворчеството добавя допълнителна стойност към успеха на компанията?

- Мисля, че за всеки човек е съществено важно да има смисъл, кауза, която е по-голяма от него. Това е символ на зрялост. Нагласата не просто да вземаш и ползваш, а да даваш и допринасяш e проява на израстване в мисленето и поведението. Личният ми опит от минали години, когато правех­ме екипни събития с доброволческа кауза, е много емоционален. Никакви пари не биха могли да мотивират екипите, техните семейства и деца да действат по начина, по който те го направиха, водени от каузата да помогнем на незрящи деца. Компаниите в България пробуждат мисленето си в тази посока – не само като маркетингова активност, а с реалната воля да помагат. Гордея се с това, което прави „Булсатком“ в тази посока – както за образованието, така и за българския спорт, две теми, към които съм лично пристрастна. 

Владимир Ампов – Графа:

- Сила ли е уязвимостта? В какво се изразява тя? Бихте ли споделили личен пример?

- Уязвимостта е вход към доверието. Не е най-лесният избор, но е най-откровеният. И е проява на вътрешна увереност в самооценката ти.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ