Зарина Генчева

Зарина Генчева

Зарина Генчева

Зарина Генчева е управляващ директор на „Метрореклама“, основател и председател на управителния съвет на Транспортна индоор и аутдоор рекламна асоциация  (ТИАРА) – представител на българския outdoor рекламен бизнес в международната асоциация за външна реклама FEPE International. „Най-важното в бизнес като нашия е да успееш да вдъхновиш хората, да извадиш от тях най-доброто и те да го вложат в работата си. Това бих определила като моя мениджърска цел, към която се стремя всеки ден – работата да носи радост и удовлетворение на екипа ми“, споделя Зарина Генчева.

„Метрореклама“ („МОУШЪН АРТС“ ООД) е рекламен оператор с над 18-годишна история и е една от най-модерните outdoor компании в България. Компанията предлага най-голямо разнообразие от възможности за реклама на територията на големите градове в цялата страна, по републиканската пътна мрежа, на територията на софийското метро, магазини от веригите „Билла“ и „Кауфланд“, автотранспорт, кина „Сине Гранд“. „Метрореклама“ разполага с най-големия технически отдел в сектора на външната реклама в България.

От 2018 г. Зарина Генчева е член на УС на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) с ресор „Пазар на труда“. Член е на Общинския експертен съвет по устройство на територията на Столична община (ОЕСУТ), на Националния съвет за саморегулация (НСС), на Съвета на жените в бизнеса в България и на Българския форум на бизнес лидерите. Дипломира се с грамота за отличие от Стопанския факултет на Техническия университет в София със специалност „Инженер-мениджър“ и специализация „Фирмен мениджмънт“.

Бизнес визия

„За всеки бизнес е важно да предлага непрекъснато нещо ново, да следва пулса на времето, дори да го задава – иначе пазарът просто го изхвърля. Следвам правилото, че добрият мениджър се познава по това дали е успял да създаде екип, който да работи толкова качествено, че да не се усеща отсъствието му. Аз се намесвам само в критични моменти и задавам общата посока. Имам доверие на екипа си и съм благодарна, че успях през годините да привлека и задържа хора, които работят със сърце, креативни са и са безупречни изпълнители. При нас няма компромиси с качеството. Най-добрият тест за нашата работа са доволните ни клиенти, които се връщат към нас, когато решат отново да рекламират.“

Извън бизнеса:

„Намирам време за книги. Обичам да прекарвам свободното си време с моето семейство – съпругът ми и синът ни са най-важните и скъпи хора в моя живот. Имам и ценни приятелства. Всички много се забавляваме, когато сме заедно, много се смеем и това е най-прекрасният начин да се разтоварим от грижите на всекидневието.“

Въпроси&отговори

Левон Хампарцумян: Кои са трите качества, без които един мениджър не може?

– Смелост, постоянство и работливост. Нужно е и да си умен – тогава се получава наистина здравословна комбинация от качества. За да си истински лидер обаче, е нужна широка душа, благородство, интуитивност.

Александър Димитров: Как и до каква степен технологиите промениха вашия бизнес?

– Цялото знание на света сега е в джоба ни. Това променя хората, ритъма им на живот и начина им на общуване. Бързата и достъпна комуникация страхотно улеснява бизнеса. Но за радост, има неща, на които технологиите още не могат да повлияят, и това е човешката душа. Затова намирам за важно и в живота, и в работата си да не забравяме душите си.

Тим Курт: Какъв тип ментор (поддръжник) е бил до вас в хода на професионалното ви развитие?

– Семейството и приятелите ми. Те са ме съветвали, те са ми вярвали, те не са ме осъждали крайно и не са ме предавали. И книгите, разбира се!

Владимир Карамазов: Добра актриса ли сте на сцената на живота? Разкажете за някоя своя култова роля.

– Не бих казала за себе си, че съм актриса в живота. Обичам да ходя на театър, ценя актьорския талант – но той е за сцената. В живота залагам на честните отношения. Въпреки че понякога, волно или неволно, човек влиза в роли – но е важно да го осъзнава, за да не губи себе си.

Дарин Маджаров: Какво послание към мъжете бихте написали на огромен билборд?

– Заедно сме.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ