Nissan модернизира шоурума си в София (снимки)

Nissan България представи напълно обновен шоурум, отговарящ на последните стандарти на марката. Новата визуална идентичност бе представена миналата година в Братислава, а България е една от първите държави в света, която я лансира. Инвестицията в проекта е малко над 100 хил. евро.

Търговските практики в автомобилната индустрия се променят. Поради непрекъснатия достъп до интернет, клиентите посещават много по-рядко дилърствата - и когато го направят, често пристигат информирани за продуктите. Затова клиентите вече имат нужда не толкова от информация за моделите, отколкото от любезен и обучен персонал, който да ги консултира и увери в правилния избор. В общия случай, търговския екип има един шанс да впечатли клиента.

В тази тенденция, Nissan видя възможност да предприеме изцяло нов подход към клиента. Марката счита, че посещението на клиента в шоурума трябва да е едно цялостно и завършено преживяване. По традиция, дилърствата са статични пространства, в които просто са изложени автомобили и ограничават комуникацията. Именно затова, новите стандарти на Nissan залагат на взаимодействието. Nissan осъзнава, че премахването на бариерите и вниманието към клиента е основополагащо за успешната комуникация. Затова, пространството в шоурума е изцяло отворено: няма гишета, няма традиционни бюра. Nissan има за цел да слуша и дискутира със своите клиенти.

Обособени са няколко ключови зони, които улесняват контакта с клиента.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ