Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|10-те Божи заповеди в работата с клиенти

Най-ценният актив на всеки бизнес са клиентите. Какъв обаче е правилният подход на общуване с тях? Не малко книги са изписани, не един пример е даден.
MarketingAbout предлага своя вариант за 10-те правила за успех в потребителското обслужване:
1. Клиентът може не винаги да е прав, но винаги трябва да печели.
2. Той е шефът! Вие сте в бизнеса, за да служите на неговите нужди и печелите от това. Ще успявате само, ако знаете какво иска той. Изслушвайте потребителите, във ваш интерес е. Редовно търсете обратна връзка.
3. Служителите трябва да са добър слушател. Те трябва да умеят да разбират какво наистина искат хората, като анализират тона им, езика на тялото, изразите им и най-вече чувствата, които показват и за които говорят.
4. Трябва да сте предвидливи и да знаете от какво потребителите имат нужда. Хората не купуват продукти и услуги. Те купуват добро отношение и решения на техни проблеми.
5. Клиентите трябва да се чувстват важни и оценени. Отнасяйте се към тях като към отделни личности. Накарайте служителите си винаги да се обръщат към тях по име, да говорят честно и да им правят само искрени комплименти.
6. Потребителите трябва да са наясно как работи компанията. Организацията ви може да има най-добрата система за това да се свърши работата, но ако потребителите не я разбират, могат да се объркат, да изгубят търпение и да се ядосат.
7. Оценете тяхното „Да!“. Винаги търсете начини да им помогнете. Изпълнявайте това, което сте обещали.
8. Извинете се, когато нещо наистина се обърка. Извиненията са най-лесният и бърз начин да обърнете пак играта във ваша полза, а и клиентите ги оценяват. Когато поемете отговорност, печелите доверието на хората.
9. Предложете повече от очакваното. Старайте се да сте уникални, за да сте по-добри от конкуренцията.
10. Отношението към служителите в компанията трябва да е същото като към клиентите. Служителите са вашите вътрешни клиенти, които имат нужда от признание. Мислете за тях и се старайте да им доказвате постоянна, че са важни за вас и общото дело. Доволните екипи означават и доволни потребители.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ФБР разследва хакерски атаки срещу над десет технологични компании и юридически фирми
Свят |ЕС орязва квотите за внос на стомана в опит да съживи местното производство
ЕС |Румен Христов предлага президентът да няма право да участва в политика до две години след мандата си
Политика |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Финанси |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.