8 онлайн индустрии с бъдеще

8 онлайн индустрии с бъдеще

Оглеждате се за възможности за създаване на собствен бизнес? В момента се развиват 8 полета в интернет, към които е ориентиран активен потребителски интерес.

Това пише в списание Entrepreneur американската авторка Катрин Клифърд. Тя смята, че икономическата несигурност на пазарите не означава, че времето е неподходящо за стартиране на бизнес. Особено, имайки предвид нарастващите аудитория и търговски потенциал на мрежата.

Печелившите области за създаване и предлагане на интернет услуга според нея са:

● Разработване на игри за социалните медии. Потребителите прекарват все повече време в социалните мрежи като Facebook. Нараства продължителността на присъствието им онлайн на ежедневна база. Отчасти това развитие се дължи на резкия скок на потреблението на мобилни платформи като телефони и таблети. Следователно, хората прекарват все повече време в онлайн игри. Специално за САЩ, където този сектор винаги се е радвал на огромен интерес, се очаква ръст от 32% до стойност на индустрията от 6 млрд. долара през 2013 г.

● Онлайн продажби на обувки. Рядко може да се намери жена, която да не може да измисли оправдание защо се нуждае от още един чифт обувки. Този вид бизнес в развитите икономики е доминиран от големи играчи, каквито са Zappos и Amazon в Щатите например. В него обаче се открояват и печелят и малки търговци онлайн. Особено когато предлагат по-различна стока.

Онлайн услуга за инсталация на "умна" телевизия вкъщи или система за домашно кино. Все повече потребители от средната класа на развитите икономики закупуват технологии за създаването на същински кинотеатър у дома. 25% от американците разполагат с такива системи. Приходите от инсталационната услуга през последните 5 години скачат с повече от 4% годишно, като до края на годината ще достигнат 12 милиарда долара.

● Виртуални пространства за съхранение на данни. Едно от предимствата на създаването и управлението на такава компания е, че всъщност нямаш нужда от задължителен офис адрес и физическо местонахождение. Презентациите пред инвеститорите са правени онлайн и във виртуални конферентни разговори. Цената на навлизане на пазара е сравнително ниска. Анализатори предвиждат, че в следващите 5 години ще има ръст на фирмите с подобна услуга.

● Туристически агенции в интернет. От 2009 г. насам индустрията на туризма е сериозно засегната от кризата. Потребителите заделиха бюджета си за пътуване и поставиха част от него като резерв в банката. Сега туристическият бизнес се възстановява, но епохата на големите зали на агенциите отмина. Услугата с осигуряване на пътуване все повече се прехвърля в онлайн пазара.

● Преводачески услуги. Все по-голям брой фирми за онлайн услуги опитват да се възползват от нарастващата глобализация на бизнес средата и да навлязат на пазари в чужбина. За да го сторят обаче са им нужни местни преводачи, които да им помагат да изработват маркетинг материалите си и уебсайтовете си разбираемо на чуждия език. Автоматичният превод е някакъв вид конкуренция, но една компютърна програма, разбира се, никога не би могла да посочи културните несъответствия и значения в превода на фразите.

● Консултанти информационна сигурност. Когато адреси като този на вестник „Ню Йорк Таймс“ са атакувани от хакери, индустрията за ИТ сигурност получава солиден стимул. Заедно с нарастващата популярност на онлайн търговията, в която трябва да се защитават интернет купувачите, ИТ сигурността е област с нарастващо търсене на специалисти.

● Дигитални адвокатски услуги. През последните 5 години този вид индустрия нарасна 12% годишно в САЩ. Към момента приходите й са 1 млрд. долара. Очаква се, че тенденцията ще се разпространява и в останалите части на света.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ