AOL продава неуспешна социална мрежа

AOL продава неуспешна социална мрежа

Интернет гигантът AOL анонсира плановете си да продаде социалната мрежа Bebo, пише BBC. Представители на AOL са съобщили, че за да стане конкурентна, социалната мрежа има нужда от по-голяма инвестиция, каквато те не могат да осигурят.

Кмопанията продава сайта след като в продължение на две години опитваше да го направи масов и популярен, колкото социалните мрежи Facebook и Twitter. През 2004 г. AOL вложи в Bebo 850 млн. долара, надявайки се, че инвестицията ще се изплати. За жалост, в момента Bebo е бизнес, който замира и има нужда от сериозни вложения, за да има успех, твърдят от компанията.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание