Apple Store обявена за най-продуктивната верига магазини

Apple Store обявена за най-продуктивната верига магазини

Магазините от веригата Apple Store са най-продуктивните за последните 12 месеца в САЩ. Това сочат резултатите от проучване на американската консултантска агенция RetailSails.

Анализаторите на компанията оценяват доколко ефективно търговските вериги използват пространствата в обектите си. Така било изчислено, че печалбата на Apple за наблюдавания период е малко над 6000 долара на един квадратен фут (0,09 кв. м).

По този показател производителят на iPad с голяма разлика задминава Tiffany & Co (3000 долара на квадратен фут) и веригата магазини за дрехи Lululemon Athletica (1900 долара на квадратен фут). На четвърта позиция са магазините за луксозни стоки Coach и веригата на дизайнера Майкъл Корс.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Китайски хирурзи извършиха първата трансплантация на черен дроб от прасе на човек