Apple Store обявена за най-продуктивната верига магазини

Apple Store обявена за най-продуктивната верига магазини

Магазините от веригата Apple Store са най-продуктивните за последните 12 месеца в САЩ. Това сочат резултатите от проучване на американската консултантска агенция RetailSails.

Анализаторите на компанията оценяват доколко ефективно търговските вериги използват пространствата в обектите си. Така било изчислено, че печалбата на Apple за наблюдавания период е малко над 6000 долара на един квадратен фут (0,09 кв. м).

По този показател производителят на iPad с голяма разлика задминава Tiffany & Co (3000 долара на квадратен фут) и веригата магазини за дрехи Lululemon Athletica (1900 долара на квадратен фут). На четвърта позиция са магазините за луксозни стоки Coach и веригата на дизайнера Майкъл Корс.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ