Apple оглави рейтинга на най-скъпите марки

Apple оглави рейтинга на най-скъпите марки

Корпорацията Apple е новият лидер на BrandZ Top-100 – класацията на най-скъпите марки в света, съобщи компанията Millward Brown Optimor, която съставя рейтнига.

За година, компанията на Стив Джобс е поскъпнала с 84% и в момента се оценява на 153,285 млрд. долара.

Най-голямата интернет търсачка Google, която беше начело на рейтинга през последните четири години, отстъпва на второ място. Стойността на марката се е понижила с 2% до 111,498 млрд. долара. На трета позиция е IBM с ръст от 17% до 100,849 млрд. долара.

В първата десетка влизат още McDonald's, оценена на 81,016 млрд. долара, Microsoft ($78,243 млрд.), Coca-Cola ($73,752 млрд.), AT&T($69,916 млрд.), Marlboro ($67,522 млрд.), China Mobile ($57,326 млрд), а също и General Electric ($50,318 млрд.).

На последна позиция е Goldman Sachs. Брандът на банката е оценен на $8,439 млрд., което на практика е минималният праг за попадане в тазгодишния списък.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ISW: Москва постави като условие мирното споразумение да не позволява прозападно правителство в Киев
ЕС призовава основано на уважение споразумение, след като Тръмп заплаши блока с мита от 50%
Съдия временно блокира забраната на Тръмп за прием на чуждестранни студенти в Харвардския университет
Неизвестно за известните: Съперничество между двама братя и скандал под бомбите ражда прочута марка за спортни обувки
"Тренд": Над 80% от българите смятат четенето на книги за важно, но 43% не са прочели книга през последната година
"Преговорите не водят до никъде": Тръмп заплаши ЕС с 50% мита от 1 юни
Времето: Предупреждения от първа и втора степен за интензивни валежи в 20 области
Украйна и Русия извършиха най-голямата размяна на военнопленници от началото на инвазията през 2022 г.