Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Apple разкри една от големите си тайни – как се раждат идеите!
Екипът на американската корпорация Apple се състои от 16 специалисти от различни краища на света, които са маниакално увлечени по своята работа и прекарват по-голямата част от времето си в „мозъчни атаки”. Това разказа пред съда един от дизайнерите на компанията Кристофър Стрингър. Той се яви в качеството си на свидетел по патентното дело между американската корпорация и и южнокорейският й конкурент Samsung, предаде Ройтерс.
По думите на Стрингър, Apple създава своите продукти от нулата и ги пуска в „дълбоки води". Той отбеляза, че дизайнът на повечето продукти на компанията е плод на дългогодишни разработки, понякога над 10 години. Хората, пряко заети в такива проекти, работят в открито студио на територията на централата на Apple в Купертино. Зоната за проектиране на нови продукти обаче е с ограничен достъп за повечето служители на компанията.
Основната задача на най-креативното ядро на компанията е винаги да се търси съвместимост между дизайн и функционалност. Главният инструмент за постигането й са мозъчните атаки, при които всички идеи се скицират. По най-добрите и взаимносъвместими от тях се правят демонстрационни модели, споделил още пред съда Стрингер. „При това, много често се случва почти готови варианти на продукти изобщо да не стигат до поточната линия, ако междувременно ни е хрумнала по-добра идея”, добавя той.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.