Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бутилки рядко японско уиски се продават по 50 000 долара за брой

Колекция от бутилки от рядкото японско едномалцово уиски Karuizawa е обявена за продажба на специален уебсайт за 50 000 долара за бутилка, съобщава Hypebeast.
Колекцията за продажба е създадена през 1999-2000 г. и бутилирана в бутилки, украсени с 24-каратови златни листа., по дизайн на художника Дейвид Стенли Хюит. Индивидуалният дизайн на всяка бутилка отразява историята на японските бойни изкуства и е проектиран в самурайска естетика.
Дестилерията Karuizawa, открита през 1955 г. на южния склон на планината Асама в Япония, е най-малката в страната. През 2000 г. дестилерията значително намали обема на произведената напитка, а през 2011 г. затвори завинаги. Най-рядката бутилка на дестилерията беше продадена на търг за около 500 000 долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.