Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Coca-Cola започва да произвежда собствена марка мляко
Coca-Cola навлиза в нова продуктова ниша и ще пусне собствена марка мляко, която ще се казва Fairlife, съобщава The Daily Telegraph.
Цената на продуктите под тази марка ще е два пъти по-висока в сравнение със средните стойности на стандартните млечни изделия в американските магазини. Но, производителите са убедени, че брендът има „потресаващ потенциал за ръст”, тъй като ще предлага качествено ново съдържание с висок процент белтъчини, понижено съдържание на захари и ще е без лактоза. „Млякото Fairlife ще съдържа с 50% повече белтъчини от обичайното, и с 30% по-малко захар, като в същото време ще бъде по-вкусно”, твърди старши вицепрезидентът на Coca-Cola Санди Дъглас.
Компанията навлиза на пазара на мляко и млечни изделия в сложни времена, когато продажбите на традиционните продукти в този сектор в САЩ спадат, а печалбите от ароматизирани млека и такива с високо съдържание на белтъчини растат, отбелязва The Daily Telegraph. Продажбите на новия продукт ще стартират през ноември.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.