Disney, Fox и Warner Bros Discovery ще пуснат услуга за спортен стрийминг

Disney, Fox и Warner Bros Discovery ще пуснат услуга за спортен стрийминг

Fox Corp, Walt Disney's, ESPN и Warner Bros Discovery заявиха, че ще пуснат услуга за спортен стрийминг по-късно тази есен, за да уловят по-млади зрители, предава Ройтерс.

Медийните компании ще създадат съвместно предприятие, за да добавят нова услуга от широкото си портфолио от професионални и колегиални спортни права, които обхващат Националната футболна лига, Националната баскетболна асоциация, Мейджър Лийг Бейзбол, Световната купа на ФИФА и колежанските състезания.

Услугата, която все още не е назована, ще предлага цялостен пакет от програми, който ще включва телевизионни канали като ESPN, TNT и FS1, както и спортно съдържание, което се предава поточно. Абонатите също ще имат възможност да се абонират за него като част от пакет за стрийминг от Disney+, Hulu или Max.

„Това означава, че пълният набор от канали на ESPN ще бъде достъпен за потребителите заедно със спортните програми на други лидери“, каза главният изпълнителен директор на Disney Боб Айгър в изявление.

Медийният анализатор Майкъл Дж. Улф от Activate Consulting каза, че начинанието ще се хареса на 40-те милиона домакинства в САЩ, които плащат за високоскоростен достъп до интернет, но не са абонирани за платена телевизия. Дигиталното предложение за всички спортове също вероятно ще се хареса на Amazon, Apple и Roku, които събират стрийминг видео за милиони потребители.

„Вярваме, че услугата ще предостави на страстните фенове извън традиционния пакет набор от невероятно спортно съдържание на едно място“, каза главният изпълнителен директор на Fox Лаклан Мърдок.

Новото дружество ще бъде съвместна собственост на трите медийни компании, които ще имат равно представителство в борда и ще се съгласят да лицензират своето спортно съдържание на неизключителна основа. Независим мениджърски екип ще управлява новото дружество.

Услугата, ориентирана към спорта, сигнализира за признание, че има голям пазар за спорт извън традиционната телевизия. Тази платформа е предназначена да се възползва от тази възможност. Той също така предоставя друг начин за тези медийни компании да монетизират все по-скъпи спортни права.

„Тази нова спортна услуга е пример за способността ни като индустрия да стимулираме иновациите и да предоставяме на потребителите повече избор, наслада и стойност“, каза главният изпълнителен директор на Warner Bros Discovery Дейвид Заслав в изявление. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Твърде честото „не“ може да спъне кариерното ви развитие
Може ли по-голямата персонализация в маркетинга да отблъсне клиентите?
На днешната дата, 29 май. Рождениците днес
Зеленски: Русия е струпала 50 000 войници близо до границата за офанзива срещу Северна Украйна
След провала в Лондон: Китайският онлайн търговец Shein се опитва да пробие с първично публично предлагане в Хонконг
62% от българите очакват подобрение на икономиката
Българка стана вицепрезидент на европейска организация на работодателите
Reuters: Путин иска гаранция срещу разширяването на НАТО като условие за мир в Украйна