Facebook създаде система за реклама в реално време

Facebook създаде система за реклама в реално време

Най-голямата социална мрежа Facebook е готова с нова система за таргетирано предлагане на реклами в реално време, ориентирани към конкретни потребители. Компанията дори е започнала тестване на услугата, съобщи Defamer Australia.

Ето как на практика ще се случват нещата: ако потребител помести например съобщение „Мисля да хапна една пица за вечеря.”, веднага на екрана му ще се появи реклама на верига пицарии.

Засега компанията възнамерява да изпробва системата при един процент от потребителите.

Пазарните играчи са раздвоени в оценката си за нововъведението. От една страна признават, че това би била добра възможност да влязат в пряк диалог с клиентите си, но от друга се опасяват дали Facebook ще успее да намери точния баланс на количеството реклами, така че обемът им да не отблъсне потребителите.

По оценка на eMarketer, приходите на Facebook от реклама тази година може да достигнат 4,05 млрд. долара, което е почти двойно повече от миналата година.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията