Facebook създаде система за реклама в реално време

Facebook създаде система за реклама в реално време

Най-голямата социална мрежа Facebook е готова с нова система за таргетирано предлагане на реклами в реално време, ориентирани към конкретни потребители. Компанията дори е започнала тестване на услугата, съобщи Defamer Australia.

Ето как на практика ще се случват нещата: ако потребител помести например съобщение „Мисля да хапна една пица за вечеря.”, веднага на екрана му ще се появи реклама на верига пицарии.

Засега компанията възнамерява да изпробва системата при един процент от потребителите.

Пазарните играчи са раздвоени в оценката си за нововъведението. От една страна признават, че това би била добра възможност да влязат в пряк диалог с клиентите си, но от друга се опасяват дали Facebook ще успее да намери точния баланс на количеството реклами, така че обемът им да не отблъсне потребителите.

По оценка на eMarketer, приходите на Facebook от реклама тази година може да достигнат 4,05 млрд. долара, което е почти двойно повече от миналата година.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е одобрил планове за атака срещу Иран, но не е взел окончателно решение
ОИСР: България може да загуби над $400 млрд. заради слабите резултати в образованието
Как съдържанието ви да стигне до правилната аудитория през дигиталния шум?
На днешната дата, 19 юни. Рождениците днес
Вдигат със задна дата заплатат на асистентите във висшите училища
Времето: Топло със следобедни валежи в планинските и източните райони
ЕК ни предава на съд заради правилата срещу разпространението на терористично съдържание
Митове и реалност: Ще загуби ли България суверенитета си, влизайки в еврозоната?