Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Facebook създаде система за реклама в реално време
 
                      Най-голямата социална мрежа Facebook е готова с нова система за таргетирано предлагане на реклами в реално време, ориентирани към конкретни потребители. Компанията дори е започнала тестване на услугата, съобщи Defamer Australia.
Ето как на практика ще се случват нещата: ако потребител помести например съобщение „Мисля да хапна една пица за вечеря.”, веднага на екрана му ще се появи реклама на верига пицарии.
Засега компанията възнамерява да изпробва системата при един процент от потребителите.
Пазарните играчи са раздвоени в оценката си за нововъведението. От една страна признават, че това би била добра възможност да влязат в пряк диалог с клиентите си, но от друга се опасяват дали Facebook ще успее да намери точния баланс на количеството реклами, така че обемът им да не отблъсне потребителите.
По оценка на eMarketer, приходите на Facebook от реклама тази година може да достигнат 4,05 млрд. долара, което е почти двойно повече от миналата година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |10 фрази, които интелигентните хора използват ежедневно
Техники за успех | Advertorial |Учени направиха пробив в лечението на Алцхаймер
Наука и Здраве |Петролът на ОПЕК доближи 128 долара за барел
Бизнес | Advertorial |Обявиха шестте най-скъпи автомобилни бранда
Автомобили |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.