Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Facebook създаде система за реклама в реално време
Най-голямата социална мрежа Facebook е готова с нова система за таргетирано предлагане на реклами в реално време, ориентирани към конкретни потребители. Компанията дори е започнала тестване на услугата, съобщи Defamer Australia.
Ето как на практика ще се случват нещата: ако потребител помести например съобщение „Мисля да хапна една пица за вечеря.”, веднага на екрана му ще се появи реклама на верига пицарии.
Засега компанията възнамерява да изпробва системата при един процент от потребителите.
Пазарните играчи са раздвоени в оценката си за нововъведението. От една страна признават, че това би била добра възможност да влязат в пряк диалог с клиентите си, но от друга се опасяват дали Facebook ще успее да намери точния баланс на количеството реклами, така че обемът им да не отблъсне потребителите.
По оценка на eMarketer, приходите на Facebook от реклама тази година може да достигнат 4,05 млрд. долара, което е почти двойно повече от миналата година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.