Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Nissan възражда евтина марка

Японският автомобилен производител Nissan възражда Datsun – евтина марка коли, която компанията е спряла да предлага преди 31 години. От Nissan смятат, че репутацията на Datsun като надеждна и стойностна ще й помогне да разшири присъствието си на азиатския пазар, отбелязва BBC.
От компанията не обясниха къде ще се произвежда новата стара марка. Говорителят на компанията обаче заяви, че най-вероятно това ще се случи в Азия. Автомобилите ще бъдат продавани в Индонезия, Русия и Индия от 2014 г.
Все повече компании се наемат с това да създават или възраждат евтини марки, които масовизират присъствието им на пазара. Някои от успешните „нискотарифни“ марки на големите компании са Dacia на Renault и Skoda на Volkwagen.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От днес терминалът в Александруполис работи на 75% от капацитета си
Енергетика |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.