Раздадоха Годишните награди за отговорен бизнес

Раздадоха Годишните награди за отговорен бизнес

Победителите в седемте категории на Годишните награди за отговорен бизнес 2022 бяха обявени на официална церемония снощи в София Хотел Балкан. Юбилейното 20-о издание на най-авторитетния национален конкурс за корпоративна социална отговорност, устойчиво развитие и многообразие премина „Дай добър пример“.

Престижните отличия бяха връчени от президента Румен Радев, министъра на образованието и науката проф. д-р Сашо Пенов, заместник-министъра на околната среда и водите Ренета Колева, заместник-министъра на труда и социалната политика проф. Емил Мингов,  заместник-министъра на икономиката и индустрията Ирина Щонова, британския посланик Роб Диксън, председателя на БФБЛ Левон Хампарцумян и заместник-председателя Антон Панайотов.

Голямата награда „Инвеститор в обществото“ спечели Нестле България с инициативата „Нестле за Живей активно!“.  

Изпълнителният директор на "Нестле България" Петър Стоилов и Нели Ангелова, директор комуникации на "Нестле" за Югоизточния пазар, получиха Голямата награда на тазгодишното издание на конкурса от президента Румен Радев

Хармоника бе класирана на първо място в най-оспорваната категория тази година „Инвеститор в околната среда“ с кампания за почистване на р. Струма.  

L’Oreal България взе златото в „Инвеститор в знанието“ със стипендиантската програма „За жените в науката“ в партньорство с ЮНЕСКО.  

Призът „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд“ бе присъден на Бош Инженеринг Център София и техния проект за развитие на екипа и изграждане на бъдещи таланти.  

Проектът Lidl Палитра на Lidl България заслужи отличието в най-новата категория „Многообразие на работното място“. Тя бе въведена в конкурса преди една година и цели да популяризира Хартата на многообразието – съвместна инициатива на Българския форум на бизнес лидерите и Центъра за изследване на демокрацията. Хартата насърчава политиките за недискриминация, равнопоставеност и приобщаване в работна среда и е част от европейската платформа, която обединява 26 национални харти. Наградата предоставя на отличените две допълнителни възможности – да присъстват на откриването на Европейския месец на многообразието тази година в Брюксел и да споделят своя опит и добри практики на уебинар за многообразие на работното място, който БФБЛ организира също през април.

Кампанията „Да изчистим България“ на bTV Медиа Груп й донесе първото място в категория „Маркетинг, свързан с кауза“.

За втора поредна година Интерланг спечели отличието „Най-добра социална политика на МСП“ с програмата си „Ангажирани служители в социални каузи“.  

Алто Комюникейшънс енд Пъблишинг грабнаха специалната награда „Engage“ за ангажираност на служителите  с инициативата „Стара хартия за нова книга“. За нея се състезават всички компании, участвали в конкурса, а носителят се определя от Британското посолство.

Ето и пълния списък с  отличените компании по категории

ИНВЕСТИТОР В ОБЩЕСТВОТО

1-во място – Nestle България // Нестле за „Живей активно!“

2-ро място – ФАНТАСТИКО ГРУП // „Направи добро“ 2022

3-то място – Lidl България // „Ти и Lidl за по-добър живот“

ИНВЕСТИТОР В ОКОЛНАТА СРЕДА

1-во място – Био България / Хармоника // „Чиста Струма“

2-ро място – Coca-Cola HBCB // „Моят зелен град“

2-ро място – Девин // „Биоразнообразието – стратегическа цел за оцеляване и устойчиво бъдеще“

2-ро място – TELUS International България // „Пчелар за един ден“

3-то място – FoodObox // Фуудобокс

ИНВЕСТИТОР В ЗНАНИЕТО

1-во място – L’Oréal България // „За жените в науката“ 2022 в партньорство с ЮНЕСКО

2-ро място – dm България // Професионално образование в dm за ученици

3-то място – IBM България // Академична програма на IBM България

3-то място – Nestle България // „Нестле за по-здрави деца“

ИНВЕСТИТОР В ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ И УСЛОВИЯТА НА ТРУД

1-во място – Бош Инженеринг Център София // „С грижа за развитието на екипа и изграждането на бъдещи таланти“

2-ро място – Schwarz IT България // Upgrade to Greatness!

2-ро място – SiteGround // SiteGround Team Fest

3-то място – Groupama Застраховане и животозастраховане // Програма „Спасители на животи“

НАЙ-ДОБРА СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА НА МСП

1-во място – Интерланг // Концентрични окръжности – Усили ефекта

2-ро място – Questers България // Благотворителна програма на Questers

3-то място – Astellas Pharma // Информационна кампания в подкрепа на донорството „Да дариш светлина“

МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА

1-во място – bTV Media Group // Добрият пример | Да изчистим България заедно

2-ро място – VIVACOM // Операция „Жълти стотинки“

3-то място – dm България // „За по-добър свят. ЗАЕДНО“

МНОГООБРАЗИЕ НА РАБОТНОТО МЯСТО

1-во място – Lidl България // Lidl Палитра

2-ро място – HPE // Многообразие и приобщаване

3-то място – Shell България // „Уникални хора. По-силни заедно“

СПЕЦИАЛНА НАГРАДА ENGAGE

Алто Комюникейшънс енд Пъблишинг // „Стара хартия за нова книга“

Над 250 души бяха гости на церемонията, сред които висши мениджъри на компаниите членове на БФБЛ и на компании, участвали в състезанието, членове на журито, съмишленици от гражданския и публичния сектор, дипломати и медии.

Конкурсът се стреми да поощри бизнеса, който създава новото богатство на България по етичен начин и дава пример за икономически растеж и отговорно поведение, отбеляза в привествието си към участниците в конкурса и гостите на церемонията председателят на БФБЛ Левон Хампарцумян.

Прилагането на устойчиви социални политики и отстояването на каузата за социален и отговорен бизнес е ключът за успешното развитие на България, изтъкна президентът Румен Радев. „Ако искаме да се развиваме като просперираща държава и прогресивно общество, имаме нужда от бизнес лидери с мъдрост и визия за бъдещето, със съпричастност към проблемите на обществото, към околната среда и природата,  с мисъл за служителите, за местната общност, за младите хора и тяхната реализация в България, с подкрепа към образованието и науката. Вярвам, че само с подобно отношение успехите могат да бъдат устойчиви  и да гарантират хармонично развитие на нашето общество“, заяви президентът Радев.

Рекордните 134 кандидатури бяха подадени тази година за участие в Годишните награди на БФБЛ. Те бяха оценени от независимо и обективно жури от уважавани експерти от НПО сектора, институциите, бизнеса, академичните среди и медиите.

Всички номинирани проекти в отделните категории бяха представени по време на церемонията снощи. Носителите на призовете получиха статуетки, специално изработени за конкурса от художника Никола Енев.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ