Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Раздадоха Годишните награди за отговорен бизнес
Победителите в седемте категории на Годишните награди за отговорен бизнес 2022 бяха обявени на официална церемония снощи в София Хотел Балкан. Юбилейното 20-о издание на най-авторитетния национален конкурс за корпоративна социална отговорност, устойчиво развитие и многообразие премина „Дай добър пример“.
Престижните отличия бяха връчени от президента Румен Радев, министъра на образованието и науката проф. д-р Сашо Пенов, заместник-министъра на околната среда и водите Ренета Колева, заместник-министъра на труда и социалната политика проф. Емил Мингов, заместник-министъра на икономиката и индустрията Ирина Щонова, британския посланик Роб Диксън, председателя на БФБЛ Левон Хампарцумян и заместник-председателя Антон Панайотов.
Голямата награда „Инвеститор в обществото“ спечели Нестле България с инициативата „Нестле за Живей активно!“.
Изпълнителният директор на "Нестле България" Петър Стоилов и Нели Ангелова, директор комуникации на "Нестле" за Югоизточния пазар, получиха Голямата награда на тазгодишното издание на конкурса от президента Румен Радев
Хармоника бе класирана на първо място в най-оспорваната категория тази година „Инвеститор в околната среда“ с кампания за почистване на р. Струма.
L’Oreal България взе златото в „Инвеститор в знанието“ със стипендиантската програма „За жените в науката“ в партньорство с ЮНЕСКО.
Призът „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд“ бе присъден на Бош Инженеринг Център София и техния проект за развитие на екипа и изграждане на бъдещи таланти.
Проектът Lidl Палитра на Lidl България заслужи отличието в най-новата категория „Многообразие на работното място“. Тя бе въведена в конкурса преди една година и цели да популяризира Хартата на многообразието – съвместна инициатива на Българския форум на бизнес лидерите и Центъра за изследване на демокрацията. Хартата насърчава политиките за недискриминация, равнопоставеност и приобщаване в работна среда и е част от европейската платформа, която обединява 26 национални харти. Наградата предоставя на отличените две допълнителни възможности – да присъстват на откриването на Европейския месец на многообразието тази година в Брюксел и да споделят своя опит и добри практики на уебинар за многообразие на работното място, който БФБЛ организира също през април.
Кампанията „Да изчистим България“ на bTV Медиа Груп й донесе първото място в категория „Маркетинг, свързан с кауза“.
За втора поредна година Интерланг спечели отличието „Най-добра социална политика на МСП“ с програмата си „Ангажирани служители в социални каузи“.
Алто Комюникейшънс енд Пъблишинг грабнаха специалната награда „Engage“ за ангажираност на служителите с инициативата „Стара хартия за нова книга“. За нея се състезават всички компании, участвали в конкурса, а носителят се определя от Британското посолство.
Ето и пълния списък с отличените компании по категории
ИНВЕСТИТОР В ОБЩЕСТВОТО
1-во място – Nestle България // Нестле за „Живей активно!“
2-ро място – ФАНТАСТИКО ГРУП // „Направи добро“ 2022
3-то място – Lidl България // „Ти и Lidl за по-добър живот“
ИНВЕСТИТОР В ОКОЛНАТА СРЕДА
1-во място – Био България / Хармоника // „Чиста Струма“
2-ро място – Coca-Cola HBCB // „Моят зелен град“
2-ро място – Девин // „Биоразнообразието – стратегическа цел за оцеляване и устойчиво бъдеще“
2-ро място – TELUS International България // „Пчелар за един ден“
3-то място – FoodObox // Фуудобокс
ИНВЕСТИТОР В ЗНАНИЕТО
1-во място – L’Oréal България // „За жените в науката“ 2022 в партньорство с ЮНЕСКО
2-ро място – dm България // Професионално образование в dm за ученици
3-то място – IBM България // Академична програма на IBM България
3-то място – Nestle България // „Нестле за по-здрави деца“
ИНВЕСТИТОР В ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ И УСЛОВИЯТА НА ТРУД
1-во място – Бош Инженеринг Център София // „С грижа за развитието на екипа и изграждането на бъдещи таланти“
2-ро място – Schwarz IT България // Upgrade to Greatness!
2-ро място – SiteGround // SiteGround Team Fest
3-то място – Groupama Застраховане и животозастраховане // Програма „Спасители на животи“
НАЙ-ДОБРА СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА НА МСП
1-во място – Интерланг // Концентрични окръжности – Усили ефекта
2-ро място – Questers България // Благотворителна програма на Questers
3-то място – Astellas Pharma // Информационна кампания в подкрепа на донорството „Да дариш светлина“
МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА
1-во място – bTV Media Group // Добрият пример | Да изчистим България заедно
2-ро място – VIVACOM // Операция „Жълти стотинки“
3-то място – dm България // „За по-добър свят. ЗАЕДНО“
МНОГООБРАЗИЕ НА РАБОТНОТО МЯСТО
1-во място – Lidl България // Lidl Палитра
2-ро място – HPE // Многообразие и приобщаване
3-то място – Shell България // „Уникални хора. По-силни заедно“
СПЕЦИАЛНА НАГРАДА ENGAGE
Алто Комюникейшънс енд Пъблишинг // „Стара хартия за нова книга“
Над 250 души бяха гости на церемонията, сред които висши мениджъри на компаниите членове на БФБЛ и на компании, участвали в състезанието, членове на журито, съмишленици от гражданския и публичния сектор, дипломати и медии.
Конкурсът се стреми да поощри бизнеса, който създава новото богатство на България по етичен начин и дава пример за икономически растеж и отговорно поведение, отбеляза в привествието си към участниците в конкурса и гостите на церемонията председателят на БФБЛ Левон Хампарцумян.
Прилагането на устойчиви социални политики и отстояването на каузата за социален и отговорен бизнес е ключът за успешното развитие на България, изтъкна президентът Румен Радев. „Ако искаме да се развиваме като просперираща държава и прогресивно общество, имаме нужда от бизнес лидери с мъдрост и визия за бъдещето, със съпричастност към проблемите на обществото, към околната среда и природата, с мисъл за служителите, за местната общност, за младите хора и тяхната реализация в България, с подкрепа към образованието и науката. Вярвам, че само с подобно отношение успехите могат да бъдат устойчиви и да гарантират хармонично развитие на нашето общество“, заяви президентът Радев.
Рекордните 134 кандидатури бяха подадени тази година за участие в Годишните награди на БФБЛ. Те бяха оценени от независимо и обективно жури от уважавани експерти от НПО сектора, институциите, бизнеса, академичните среди и медиите.
Всички номинирани проекти в отделните категории бяха представени по време на церемонията снощи. Носителите на призовете получиха статуетки, специално изработени за конкурса от художника Никола Енев.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.