SOFIX загуби над половин процент в първия ден от новата борсова седмица

SOFIX загуби над половин процент в първия ден от новата борсова седмица

Вяло, с цени без посока приключи днешната търговия на Българската фондова борса.

Общият оборот възлезе на 930 хил. лв. като 497 хил. лв. или над 53% от него бе формиран от облигации.

Търговията с акции днес достигна до 345 хил. лв., с АДСИЦ – до 73 хил. лв., а с компенсаторни инструменти – до 13 хил. лв.

Водещите индекси не съумяха да определят посока през днешната сесия и приключиха разнопосочно. SOFIX и BGTR 30 записаха спад от над половин процент, докато BG40 и BGREIT се повишиха минимално.

SOFIX падна с 2,05 пункта, или 0,60%, 341,63 пункта.

BG40 прибави 0,02 пункта, или 0,02%, до 114,80 пункта.

BGTR30 намаля с 1,79 пункта, или 0,63%, до 281,53 пункта.

BGREIT нарасна 0,14 пункта, или 0,28%, до 49,29 пункта.

CGIX се понижи с 0,04 пункта, или 0,04%, до 95,12 пункта.

Европейските индекси засега се движат на минус – от 1,14% за швейцарския Swiss Market до 1,59% за немския DAX. Азиатските приключиха на загуба – от 0,56% за индийския BSE 30 до 1,74% за сингапурския Straits Times.

На пазарите на акции и АДСИЦ се включиха 54 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 17/28, а при 9 компании не беше отчетена промяна.

Най-голяма печалба днес постигна „Хидропневмотехника”, поскъпвайки с 5,90 лв., или 58,42%, до 16 лв.

Най-губещ се оказа „Топливо”, чиято цена падна с 0,48 лв., или 19,91%, до 2,20 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера