Twitter отваря сайта си за корпоративни страници

Twitter отваря сайта си за корпоративни страници

Twitter променя дизайна си, за да осигури на частния бизнес място за по-сериозно присъствие в микроблога. Предприемат се подобрения, които ще направят Twitter "по-убедителна дестинация" за марките, пише в блога на социалната мрежа. В момента основен източник на приходи за сайта са платените туитове. Експерти обаче предупредиха, че компанията трябва да внимава с промените така че да не са за сметка на потребителите.

"Това може да накара потребителите в Twitter да си помислят, че търговските интереси са над техните собствени", заяви консултантът Филип Бъкстон. Той предупреди, че сайтът трябва да се запознае с грешките на други организации от социални медии, които са правени след като са увеличили размера на предлагането на пазарни услуги.

В отговор, говорител на Twitter заяви, че основната цел на редизайна е да направи услугата по-проста и лесна за използване, отколкото да се съсредоточи върху марките. “Ако потребителите не искат да виждат страницата на марката, те могат просто да не я посещават", казва Рейчъл Бремер.

Така наречените "бранд страници" ще бъдат с подобни характеристики като тези на Google+ и Facebook. Те ще имат функции да акцентират върху съдържанието в Twitter въз основа на интересите на потребителя и местоположението му. "Ние предлагаме опростен дизайн, който ще направи по-лесно отвсякога да следвате това, което ви интересува, да откривате и се свързвате с другите", каза компанията в блога си. "Ще видите този нов дизайн и на мобилната версия на Twitter.com, така че да имате достъп по всяко време и навсякъде."

Промяната ще стане достъпна за всички потребители в следващите няколко седмици. Въпреки това, марките във Великобритания няма да имат възможност да се възползват от новите страници до 2012 година. За стартирането Twitter си партнира с няколко бранда, включително Coca-Cola, Disney, Nike и McDonalds. С промените компаниите ще имат по-добро персонализиране на изгледа на техните страници и тяхната.

Даниел Бенет, от рекламната агенция JWT САЩ, Ню Йорк, заяви, че новите функции са от решаващо значение, тъй като те насърчават компаниите да публикуват новини, в съответствие с интересите на членовете.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ