Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Twitter прави рекламите по-таргетирани
Twitter предприема все повече действия, за да привлича рекламодатели. Нови промени ще позволят на маркетолозите да избират от 350 различни видове интереси, за да насочат рекламите си към най-подходящата аудитория. Потребителите ще бъдат избрани въз основа на това, което те следват и на поведението си в социалната мрежа.
Facebook също използва подобна система, отбелязва BBC. Компанията заяви, че ще използва по-силен метод, отколкото просто да се съобразява с възрастта на потребителите или семейното им положение. Това е най-новото развитие в стратегията на Twitter.
"Насочвайки се към актуалните интереси на хората вие ще бъдете в състояние да достигнете до потребителите и доставите персонализирани съобщения," пише Кевин Уейл, директор на Twitter по продуктовия мениджмънт в публикация за рекламата на сайта. Контролният списък на категориите интереси включва боливудски филми, домашни кучета и телевизионни анимационни филми. Рекламодателите могат да насочват хората със сходни интереси към конкретни профили.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.