Великденските оферти и промоции влияят върху решението за покупка при близо 87% от потребителите

Великденските оферти и промоции влияят върху решението за покупка при близо 87% от потребителите

Българите ще празнуват традиционно Великден, с домашно приготвена трапеза, но при близо 87% от тях определящо при избора и решението за покупки ще са великденските оферти и промоции. Това показват резултатите от онлайн анкета на Offerista Group за нагласите за пазаруване около Великденски празници. Проучването е проведено този месец. и в него са се включили 1,065 от потребителите на популярната платформа Broshura.bg.*

Най-голяма част от анкетираните (близо 87%) споделяла, че великденските оферти влияят на решението им за покупка и че се информират основно от онлайн източници за актуалните предложения и промоции на любимите си магазини.

Резултатите също сочат, че българите ще празнуват традиционно - 66% от участниците в проучването заявяват, че ще празнуват със семейството или с приятелите си у дома. Почти всички (близо 93%) ще поставят домашно приготвени ястия на великденската си трапеза, вместо да поръчат храна от ресторант (≈3%) или да разчитат на гозбите, приготвени от роднини и приятели (≈5%).

64% от анкетираните възнамеряват да похарчат до 200 лв., което е приблизително същия бюджет, който са отделили за празника и миналата година, а близо 27% ще похарчат между 200 и 400 лв.

И макар преобладаващата част от потребителите да планират да добавят в кошницата си само хранителни продукти (≈69%), домашният уют също е от значение – около 23% от запитаните планират да закупят и декорация и други продукти за дома. Има и интерес към продуктите за градината и терасата (≈14%), а част от потребителите планират и освежаване на пролетния си гардероб покрай Великден (≈12%).

Пълните резултати от проучването можете да намерите тук.

За промотирането на великденските си предложения и оферти онлайн, брандове и ритейлъри могат да разчитат на дигиталните решения на Offerista Group. Научете повече тук.

*Цитирането на проучването или на части от него не е разрешено, без да се посочва източника, а именно – Offerista Group Bulgaria, онлайн проучване в Broshura.bg.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ